  • 11. Data: 2016-12-01 10:46:56
    Temat: Re: korozja na tankowcach
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 1 grudnia 2016 09:22:34 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

    > Hahahahaha!
    > Synek, A ty myślisz że wiesz. Kontynuuj, masz kolejną szansę wykazać się swoją
    powszechnie znaną ignorancją.

    Ja nie wiem co wy chcecie od tego kogutka.
    Jak by się wszyscy zgadzali to nudno byłoby.

    A co do tankowca podali tylko że poziom tlenu spadł do bezpiecznego
    poziomu 9% i świat został uratowany.
    Co wiózł ani gdzie nie podano

  • 12. Data: 2016-12-01 11:02:58
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 grudnia 2016 18:46:56 UTC+9 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    > Jak by się wszyscy zgadzali to nudno byłoby.
    >
    > A co do tankowca podali tylko że poziom tlenu spadł do bezpiecznego

    No to lekką ropę wiózł. W niej jest dużo soli, różnych innych wrednych syfów z
    odwiertu. Nie można tego wymyć, bo zanieczyszczenie środowiska. Siedzisz i patrzysz
    jak żre statek. Teraz zaczęli montować wirówki do oczyszczania wody z mycia pokładu,
    więc trochę tam płukają, ale na starszych statkach mają tylko waciki do uszu.

  • 13. Data: 2016-12-01 14:42:00
    Od: 4...@g...com

    Moze plucza a nie plukaja swiatowcu?