  • 31. Data: 2012-12-11 23:47:38
    Temat: Re: kradziez kol
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > do Mińska Maz. ;)

    Włącznie z Mińskiem Mazowieckim, czy bez? :) Bo mam tam znajomych.

  • 32. Data: 2012-12-12 00:24:17
    Od: Jan Rudnickiicki <j...@a...pl>

    W dniu 11.12.2012 12:39, tck pisze:
    > Hej!
    >
    > Myslalem, ze te czasy juz minely, ze znikaja cale kola, ale dzisiaj rano
    > oto taki widoczek zauwazylem
    > http://www.top.net.pl/imag0334.jpg
    > http://www.top.net.pl/imag0335.jpg
    > http://www.top.net.pl/imag0336.jpg
    > http://www.top.net.pl/imag0337.jpg
    > na szczescie zaden z okulawionych moj nie jest...

    Ostatnio takie widoki widziałem latem'2012 w Lądku-Zdroju; zachowajcie
    tam bolszewicką czujność, tam kradną koła.....

    Jan

  • 33. Data: 2012-12-12 00:27:37
    Od: PB <p...@b...pl>

    Tue, 11 Dec 2012 16:36:02 +0000 (UTC), na pl.misc.samochody, masti
    napisał(a):

    > WE to największe zgłebie firm leasingowych w Polsce. Wszystkie największe
    > poza VW Leasing mają siedzibę na Mokotowie, zresztą w jednym kompleksie
    > biurowym na Domaniewskiej. Więc te tablice kompletnie o niczym nie
    > swiadczą.

    masti - to bzdura. Mam auto w leasingu z firmy z siedzibą na
    Ursynowie/Kabatach, a tablice mam WI - czyli Śródmieście.

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA,
    Citroen C4GP 1.6HDi BVA

  • 34. Data: 2012-12-12 00:31:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Dec 2012 00:27:37 +0100 osobnik zwany PB napisał:

    > masti - to bzdura. Mam auto w leasingu z firmy z siedzibą na
    > Ursynowie/Kabatach, a tablice mam WI - czyli Śródmieście.

    a cholera ich wie jak oni to robią. Ale duże firmy dają WE

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2012-12-12 01:29:46
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-12-12 00:31, masti pisze:

    > a cholera ich wie jak oni to robią. Ale duże firmy dają WE

    Mam WE i nie ma lesingu :) a przy okazji myślałem że największe zagłębie
    lesingu to PO ....

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 36. Data: 2012-12-12 12:03:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Dec 2012 01:29:46 +0100 osobnik zwany Chris napisał:

    > Mam WE i nie ma lesingu :) a przy okazji myślałem że największe zagłębie
    > lesingu to PO ....

    oprócz paru firm jeszcze troche ludzi na Mokotowie mieszka :)

  • 37. Data: 2012-12-13 14:13:00
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Tuesday, December 11, 2012 10:19:04 PM UTC+1, Tomasz Pyra wrote:
    > Dnia Tue, 11 Dec 2012 12:39:58 +0100, tck napisał(a):

    > Jak mają nie znikać, skoro przykręcone to na 16 śrubek, a warte grubo ponad
    >
    > 1000zł?

    Zapomniales napisac, ze za sztuke. Koledze zdjeli z Civika 2011 16" alu na nowej
    oponie i wycene dostal na ponad 2K z AC.
    Policz teraz x4 ;-)
    --
    Dman-666

  • 38. Data: 2012-12-13 20:42:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 11 Dec 2012 23:31:14 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >Ale duże firmy dają WE

    Jakie to są "duże"? Bo EFL np. ma WX, RLP ma WB albo WZ.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2012-12-14 11:46:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    jerzu nabazgrał(a):

    > Jakie to są "duże"? Bo EFL np. ma WX, RLP ma WB albo WZ.

    A przy okazji jaką firmę lesingową na nowe auto polecacie :)

  • 40. Data: 2012-12-16 16:30:16
    Od: "moophone_" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zapomniales napisac, ze za sztuke. Koledze zdjeli z Civika 2011 16" alu na
    > nowej oponie i wycene dostal na ponad 2K z AC.
    > Policz teraz x4 ;-)

    Honda boje rekordy cenowy za alusy... pamietam dyskusje w ASO jak pracownicy
    "szukali" rysy na feldze bo samochod mial stluczke... zderzak i cos tam
    jeszcze, a brakowalo do "kosztorysu"
    Jedna felga ( civic 4d ok .2010r), koszt ponad 1,700 Zł....
    Druga opcja to , sprzedawanie "nakretek" na alusy przez Honde nie w
    kompletach (20 sztuk) tylko pojedynczo... za 1 nakrete krzyczeli 12 zl:>
    komplet(1-paczka)20 sztuk jedyne 100 zl:)

    Pozdr
    Mirek