  • 1. Data: 2012-12-11 12:39:58
    Temat: kradziez kol
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Hej!

    Myslalem, ze te czasy juz minely, ze znikaja cale kola, ale dzisiaj rano oto
    taki widoczek zauwazylem
    http://www.top.net.pl/imag0334.jpg
    http://www.top.net.pl/imag0335.jpg
    http://www.top.net.pl/imag0336.jpg
    http://www.top.net.pl/imag0337.jpg
    na szczescie zaden z okulawionych moj nie jest...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 2. Data: 2012-12-11 12:50:55
    Temat: Re: kradziez kol
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    tck nabazgrał(a):

> [...]
    > http://www.top.net.pl/imag0336.jpg
    > http://www.top.net.pl/imag0337.jpg
    > na szczescie zaden z okulawionych moj nie jest...

    Warszwa > Mokotów ??

  • 3. Data: 2012-12-11 13:05:04
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-12-11 12:39, tck wrote:

    > Myslalem, ze te czasy juz minely, ze znikaja cale kola, ale dzisiaj rano
    > oto taki widoczek zauwazylem

    Kiedys to chyba rabali glownie dla opon, a tu sie pewnie komus
    oryginalne alufelgi przykleily. Towar badz co badz chodliwy i
    atrakcyjny. A i na zimowki przy okazji sezon tez..

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2012-12-11 13:08:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-11, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Kiedys to chyba rabali glownie dla opon, a tu sie pewnie komus
    > oryginalne alufelgi przykleily. Towar badz co badz chodliwy i
    > atrakcyjny. A i na zimowki przy okazji sezon tez..

    No i moze te zimowki calkiem swieze byly, zeby nie powiedziec nowe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-12-11 13:10:08
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-12-11 12:39, tck pisze:
> [...]
    > http://www.top.net.pl/imag0336.jpg
    > http://www.top.net.pl/imag0337.jpg
    > na szczescie zaden z okulawionych moj nie jest...

    E tam mi to wygląda, na to, że właścicieli zaskoczyła zima i zdjęli
    letnie koła z auta i zanieśli do wulkanizatora zamienić na zimówki. A że
    kolejki teraz długie, to zostawili same koła i zjawią się za dwa dni po
    nie...

  • 6. Data: 2012-12-11 13:24:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Dec 2012 13:10:08 +0100, Kamil 'Model'

    > E tam mi to wygląda, na to, że właścicieli zaskoczyła zima i zdjęli
    > letnie koła z auta i zanieśli do wulkanizatora zamienić na zimówki.

    LOL. Ale z Ciebie model. :D

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2012-12-11 13:33:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-11 12:39, tck pisze:
    > Myslalem, ze te czasy juz minely, ze znikaja cale kola, ale dzisiaj rano oto
    > taki widoczek zauwazylem
    > na szczescie zaden z okulawionych moj nie jest...
    Oj tam - od razu kradzież. Pewnie nie było wolnych terminów u oponiarza,
    to właściciel stwierdził, że sam ze szwagrem te opony przerzuci.
    Przecież łyżki jakieś w domu są, a i 0.5 się znajdzie :-P

    Maciek

  • 8. Data: 2012-12-11 14:24:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > http://www.top.net.pl/imag0336.jpg
    > http://www.top.net.pl/imag0337.jpg
    > na szczescie zaden z okulawionych moj nie jest...

    Przy okazji zapytam: czy te śruby antykradzieżowe w ogóle przed czymś
    chronią?

    --
    MN

  • 9. Data: 2012-12-11 14:32:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin N <m...@o...pl> writes:

    > Przy okazji zapytam: czy te śruby antykradzieżowe w ogóle przed czymś
    > chronią?

    Jak każdy zamek - jeśli złodziej ma do wyboru...

    MJ

  • 10. Data: 2012-12-11 14:35:02
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > Tue, 11 Dec 2012 13:10:08 +0100, Kamil 'Model'

    > LOL. Ale z Ciebie model. :D

    chyba nie bo ten z accorda wrocil z letnimi...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl