  • 1. Data: 2010-06-29 18:09:12
    Temat: kraków <-> kołobrzeg jak wyglądają trasy
    Od: rk <r...@o...pl>

    Witam.

    Pod koniec miesiąca będę śmigał z Krakowa do Kołobrzegu.
    Będę jechał z żoną i małym dzieckiem, prawdopodobnie w nocy.

    Zastanawiam się nad jedną z czterech opcji:
    1) A4 do Legnicy, S3 do Szczecina, a potem drogą nr. 6 i prawie na
    miejsce - łącznie 763km (9h, 42min według gmap)
    2) A4 do Bolesławca, dr. nr. 18 do granicy, póżniej w Niemczech
    autostrady 15, 13, 10, 11 do Szczecina, a potem drogą nr. 6 i prawie na
    miejsce - łącznie 880km (9h, 8min według gmap)
    3) A4 do wrocławia, potem e261 do Poznania, i do góry prosto na
    Kołobrzeg - łącznie 709km (10h, 15min według gmap)
    4) przez Olkusz do Dabrowej a dalej gierkówka do Łodzi i dalej
    Włocławek, Toruń, Świecie, Człuchó, Koszalin i Kołobrzeg - łącznie 730
    km (11h, 20min według gmap)

    Dajcie znać jak ktoś śmigał którąś z tych tras - jaka droga, jakie
    utrudnienia ile czasu zajęło.

    Z góry dziękuje.
    rk

  • 2. Data: 2010-06-29 18:23:11
    Temat: Re: kraków <-> kołobrzeg jak wyglądają trasy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rk" <r...@o...pl> napisał w
    > Zastanawiam się nad jedną z czterech opcji:
    > 1) A4 do Legnicy, S3 do Szczecina, a potem drogą nr. 6 i prawie
    > na miejsce - łącznie 763km (9h, 42min według gmap)

    Do Szczecina droga dosc szybka, ale jak patrze na mape to nie
    podoba mi sie to
    nadkladanie drogi.

    > 2) A4 do Bolesławca, dr. nr. 18 do granicy, póżniej w Niemczech
    > łącznie 880km (9h, 8min według gmap)

    Sporo dalej, IMO nic szybciej, mozna trafic na korek w Niemczech -
    no chyba ze lubisz bezstresowa jazde.

    > 3) A4 do wrocławia, potem e261 do Poznania, i do góry prosto na
    > Kołobrzeg - łącznie 709km (10h, 15min według gmap)

    Rozkopany odcinek Wroclaw-Trzebnica, mozna omijac przez Oborniki.
    Rozkopane poludnie wroclawia - spytaj sie o konkretna trase we
    wrocku jak wybierzesz wariant.
    Mozna probowac przez Olawe-Olesnice, albo Opole-Namyslow.
    No i Poznan mozna ominac z lewej.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-29 18:32:21
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "rk" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1) A4 do Legnicy, S3 do Szczecina, a potem drogą nr. 6 i prawie na
    > miejsce - łącznie 763km (9h, 42min według gmap)

    od granicy do kołobrzegu dojedziesz w nocy w 1,5-2 godz.
    Na S6 po 2 pasy, potem po 1,5 pasa prawie na całej DK6.
    Od Legnicy do Szczecina przez Niemcy mozesz sie wyrobić w 4h spokojnie,
    jeśli deptasz mocniej to nawet lepiej.
    Droga lepsza, omijasz milion wiosek i fotoradarów, tylko bardziej nurząca.
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 4. Data: 2010-06-29 19:47:41
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com>

    > Pod koniec miesiÄ...ca bÄ(TM)dÄ(TM) Ĺ>migaĹ, z Krakowa do KoĹ,obrzegu.
    > BÄ(TM)dÄ(TM) jechaĹ, z ĹźonÄ... i maĹ,ym dzieckiem, prawdopodobnie w nocy.

    Jechalem ta trasa ostatnio 4 razy a wiec:

    > Zastanawiam siÄ(TM) nad jednÄ... z czterech opcji:
    > 1) A4 do Legnicy, S3 do Szczecina, a potem drogÄ... nr. 6 i prawie na
    > miejsce - Ĺ,Ä...cznie 763km (9h, 42min wedĹ,ug gmap)

    Tej S to tak nie za duzo jest a juz na ten odcinek przed Szczecinem trzeba
    nadrobic troche zeby tam trafic (bedzie taka wielka tablica "alternatywna
    droga nad morze") ale generalnie trasa na noc ok. Duzo fotoradarow, miedzy
    Gorzowem a Szczecinem trzeba uwazac bo troche rozkopane jest. Uwazaj na
    krotki wspolny odcinek z DK2.

    > 2) A4 do BolesĹ,awca, dr. nr. 18 do granicy, póşniej w Niemczech
    > autostrady 15, 13, 10, 11 do Szczecina, a potem drogÄ... nr. 6 i prawie na
    > miejsce - Ĺ,Ä...cznie 880km (9h, 8min wedĹ,ug gmap)

    Nie do Boleslawca tylko do Krzyzowej. Tak jechalem dwukrotnie. Moim zdaniem
    najbardziej bezstresowa trasa, zadnych wyprzedzan na trzeciego itp atrakcji.
    Moze sie znudzic - mi odpowiadala. W drodze powrotnej od granicy do
    Krzyzowej masz 70 km plytowki. Najlepiej lamiac troche przepisy jechac lewym
    pasem ustepujac odpowiednio wczesniej szybciej jadacym. Nie ma sie co tego
    bac - nawet TIR-y tam tak jezdza i nie zdarzylo mi sie abym musial zwalniac
    bo mnie nie zauwazyl wczesniej.
    Roboty drogowe: A4 wezel Sosnica (bezproblemowe), A4 wezel Pietrzykowice
    (bez problemu, nawet zwezen brak), A11 dwa lub trzy zwezenia, jedno w
    okolicy granicy, drugie niedaleko obwodnicy Berlina, jedno gdzies pomiedzy
    ale rowniez bez problemu

    > 3) A4 do wrocĹ,awia, potem e261 do Poznania, i do gĂłry prosto na
    > KoĹ,obrzeg - Ĺ,Ä...cznie 709km (10h, 15min wedĹ,ug gmap)

    W nocy za Wrockiem (i w samym miescie) nie bedzie problemu, Poznan podobnie,
    jak chcesz skrocic troche ten czas jedz przez Czarnkow odbijac z glownej
    trasy w Obornikach. W dzien jedz tak jak radzil Cavallino - przez Steszew i
    Szamotuly.

    > 4) przez Olkusz do Dabrowej a dalej gierkówka do Łodzi i dalej
    > WĹ,ocĹ,awek, ToruĹ,,, Ĺšwiecie, CzĹ,uchĂł, Koszalin i KoĹ,obrzeg -
    > Ĺ,Ä...cznie 730 km (11h, 20min wedĹ,ug gmap)

    Chyba najgorsza alternatywa ze wszystkich.

    > Dajcie znaÄ? jak ktoĹ> Ĺ>migaĹ, ktĂłrÄ...Ĺ> z tych tras - jaka droga, jakie
    > utrudnienia ile czasu zajÄ(TM)Ĺ,o.

    Krk - Kol przez Niemcy - 9 h
    Kol - Krk przez Czarnkow, Poznan, Wroclaw - 10,5 h
    Krk - Kol przez Legnice, Zielona Gore, Gorzow - 10 h
    Kol - Krk przez Niemcy - 9 h (tu sie zastanawialem nad trasa przez Gorzow
    ale to byla pierwsza sobota wakacji i jak zobaczylem co sie dzieje w
    okolicach Koszalina i Kolobrzegu to znow wybralem Niemcy)

    Ostatnie dwa odcinki pokonywalem odpowiednio w ostatni piatek i sobote.

    --
    ml

  • 5. Data: 2010-06-30 00:01:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 18:09:12 +0200, rk napisał(a):

    > 1) A4 do Legnicy, S3 do Szczecina, a potem drogą nr. 6 i prawie na
    > miejsce - łącznie 763km (9h, 42min według gmap)

    Z autopsji - do Międzyrzecza, czyli przed Gorzów - z Krakowa 4:30.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2010-06-30 08:53:09
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > 2) A4 do Bolesławca, dr. nr. 18 do granicy, póżniej w Niemczech autostrady
    > 15, 13, 10, 11 do Szczecina, a potem drogą nr. 6 i prawie na miejsce -
    > łącznie 880km (9h, 8min według gmap)

    Znajomy (menadzer) jezdzacy czesto do Szczecina z Kraka wybieral ta trase.
    Podroz zajmowala najmniej czasu. Czas to pieniadz ;-)

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 7. Data: 2010-07-09 13:51:19
    Od: rk <r...@o...pl>

    Marcin Luty wrote:
    [...]
    > Krk - Kol przez Niemcy - 9 h
    > Kol - Krk przez Czarnkow, Poznan, Wroclaw - 10,5 h
    > Krk - Kol przez Legnice, Zielona Gore, Gorzow - 10 h
    > Kol - Krk przez Niemcy - 9 h (tu sie zastanawialem nad trasa przez

    Tak jeszcze dopytam - czym pokonywałeś te trasy? Szczególnie chodzi mi o
    odcinki u naszych zachodnich sąsiadów - w sensie czy utrzymywałeś
    prędkość 130km/h czy raczej 200km/h :) ?
    rk

  • 8. Data: 2010-07-14 21:36:28
    Od: rk <r...@o...pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    > sie to
    > nadkladanie drogi.

    > Sporo dalej, IMO nic szybciej, mozna trafic na korek w Niemczech - no

    Możesz rozwinąć dlaczego "nic szybciej" ?
    Ja liczę tak - jadąc cały czas autostradą, na interesującym odcinku
    zrobię zamiast 280 km 380. Zakładając, że autostradą utrzymam średnią
    prędkość 130km/h - wychodzi mi nie całe 3h. Jadąc przez polskę (trasa 1)
    myślę, że utrzymanie średniej 80km/h będzie trudne - co daje 3,5h.

    Oczywiście, mogę jechać szybciej po polskich drogach - ale wtedy może
    się okazać, że dodatkowo będę musiał zapłacić za jakaś piękną foteczke
    ;). Nadrabiając 100 km to koszt ~ 25pln.

    rk

  • 9. Data: 2010-07-14 21:44:09
    Od: rk <r...@o...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Z autopsji - do Międzyrzecza, czyli przed Gorzów - z Krakowa 4:30.

    Mapa mówi - 5:30 ... rozumiem, jak bardzo trzeba gnać by taki czas
    osiągnąć? Tzn do jakich prędkości na autostradzie i później na tych
    dróżkach zwanych S3 :) ?
    rk

  • 10. Data: 2010-07-14 21:47:53
    Temat: Re: kraków <-> ko?obrzeg jak wygl?daj? trasy
    Od: rk <r...@o...pl>

    Jacek wrote:
    > U?ytkownik "rk" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > od granicy do ko?obrzegu dojedziesz w nocy w 1,5-2 godz.
    > Na S6 po 2 pasy, potem po 1,5 pasa prawie na ca?ej DK6.
    > Od Legnicy do Szczecina przez Niemcy mozesz sie wyrobiae w 4h spokojnie,
    > je?li deptasz mocniej to nawet lepiej.
    Co znaczy "deptasz mocniej" - tak z ciekawości?
    Ten odcinek to 420 km, przy średniej 130 wypada 3:15 - oczywiście
    pamiętam, że w Polsce jest tam 100 km - nie wiem czego :/ (expresowa ?).
    rk