  • 71. Data: 2016-02-11 18:17:31
    Temat: Re: kropka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak gratulacje, teraz możesz wycałować go w tyłek...

  • 72. Data: 2016-02-11 18:19:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    widzę, że owieczki błądzą...
    może pogadamy o "wnioskach" [R]

  • 73. Data: 2016-02-11 18:29:09
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > MKP,MKS i pochodne wielu firm. Masz je w każdym zasilaczu.

    A jednak :)
    Schematyczne rysunki wprowadziły mnie w błąd, ale w pdf od X2 Kemeta
    dopiero było więcej rysunków.
    No to ciekawe czemu jednak zewnętrznej okłądziny nie oznaczają. Tym
    bardziej, że akurat przy przeciwzakłóceniowych wolałbym masę dać na
    zewnątrz. A może to tak naprawdę nie ma aż takiego znaczenia w praktyce?

    Pozdrawiam

    DD