  • 11. Data: 2012-12-15 16:05:02
    Temat: Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 15:58, PiteR pisze:

    > http://www.hellcore-mailer.pl/index.php?p=hcm

    Lepszy od Thunderbirda? (Używam wyłącznie do Usenetu; klienta e-mail mam
    osobno).

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2012-12-15 16:42:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "$heikh el $hah" napisał:

    > Lepszy od Thunderbirda? (Używam wyłącznie do Usenetu;
    > klienta e-mail mam osobno).

    Cokolwiek musi być lepsze od tego, co używasz, gdyż nawet tak krytykowany
    OE potrafi (w odróżnieniu od twojej parszywej Mozilli) wysyłać wiadomości
    na właściwe grupy.
    FUT pl.news.czytniki

    JoteR

  • 13. Data: 2012-12-15 16:44:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <m...@g...com> napisał:

    > Jaki możecie mi polecić czytnik,bo jest ich trochę do wyboru

    To naprawdę nie jest właściwa grupa do dyskutowania o czytnikach.

    FUT pl.news.czytniki

    JoteR

  • 14. Data: 2012-12-15 18:10:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.12.2012 13:10, m...@g...com pisze:
    > Witam.Jak mogę rozwiązać problem braku polskich liter tzw.krzaczków
    > na grupach dyskusyjnych?

    Masz zły zasilacz.

    Hint: NTG oraz PEBKAC

  • 15. Data: 2012-12-15 18:38:51
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 18:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Masz zły zasilacz.
    >
    > Hint: NTG oraz PEBKAC

    Każdy kiedyś zaczynał. I zazwyczaj od błędów.
    Właściwą podpowiedzią jest:
    www.google.pl/#q=etykieta+usenetu

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2012-12-15 21:05:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 06:25:40 -0800 (PST), m...@g...com
    napisał(a):

    > Jaki możecie mi polecić czytnik,bo jest ich trochę do wyboru

    IMO tylko 40TudeDialog
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2012-12-15 23:12:58
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > IMO tylko 40TudeDialog

    A w czym jest lepszy od Thunderbirda?
    Naturalnie nie jestem jakimś maniakiem TB, ale zdążyłem się przyzwyczaić
    i jeśli jakiś inny nie jest znacznie lepszy (szybszy może?), to ja
    jednak przy nim pozostanę i jego będę polecał.
    Po kilku latach używania OE trudno było się przerzucić, ale wiadomo -
    kwestia czasu na przyzwyczajenie do nowego.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2012-12-15 23:15:42
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 16:42, JoteR pisze:

    > Cokolwiek musi być lepsze od tego, co używasz, gdyż nawet tak
    > krytykowany OE potrafi (w odróżnieniu od twojej parszywej Mozilli)
    > wysyłać wiadomości na właściwe grupy.
    > FUT pl.news.czytniki

    Nie ja zacząłem ten temat, a skoro już jest, to po nie rozumiem, po
    kiego chuja ŚMIECISZ na umierającej (jak dziesiątki innych grup)
    pl.news.czytniki?! Gdybym potrzebował zmienić, to bym zmienił.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 19. Data: 2012-12-16 00:12:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "$heikh el $hah" napisał:

    > Nie ja zacząłem ten temat, a skoro już jest, to po nie rozumiem,

    Nie nowina, że czegoś nie rozumiesz. Dziwniejsze by było, gdybyś dla
    odmiany coś zrozumiał. Na przykład opis i tematykę tej grupy. I to, że
    skoro już się wypyskowałeś na odpowiedniej grupie, to masz tam czekać
    grzecznie na odpowiedź, a nie wracać tu by kontynuować robienie bydła.

    > po kiego ch**a

    Won, prostaku.

    JoteR

  • 20. Data: 2012-12-16 01:24:34
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 00:12, JoteR pisze:
    > Won, prostaku.

    Och, jakże kulturalna, kurtuazyjna, dyplomatyczna wypowiedź.
    Od teraz jesteś dla mnie wzorem dżentelmeństwa!

    --