  • 31. Data: 2012-12-16 23:04:52
    Temat: Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 16-12-2012 21:43, $heikh el $hah wrote:

    >Czasami starocie są lepsze od swoich najnowszych wersji (vide: Partition
    >Magic). Ale w tym konkretnym przypadku, nowemu użytkownikowi szkoda
    >polecać coś takiego. Szkoda, że Google nie pomyślało nad stworzeniem
    >czytnika. A może i myślało, tylko na www mają swobodę w umieszczaniu
    >reklam, a jak mi w jakimś programie miga baner reklamowy, to zaraz
    >całość leci w kosz.
    >

    >--
    >?(?.?)? ? ???
    >???$ ?? ?????$

    40 niedokończone? To naj czytnik.
    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 32. Data: 2012-12-16 23:14:40
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 23:04, Filip454 pisze:

    > 40 niedokończone? To naj czytnik.

    W przypadku hardware'u można dyskutować, bo zazwyczaj da się empirycznie
    przetestować daną rzecz, ale w przypadku softu nie widzę sensu. Fakt
    jest jednak taki, że ostatnia wersja 40tude to beta z listopada 2007, a
    Thunderbird alfa z tego samego miesiąca, ale bieżącego roku...
    Niewątpliwie 40tude ma wiele zalet, ale w pojedynku z Thunderbirdem
    jednak przegrywa (przynajmniej dla statystycznego użytkownika).

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 33. Data: 2012-12-17 01:39:24
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 16-12-2012 23:14, $heikh el $hah wrote:

> [...]
    >Niewątpliwie 40tude ma wiele zalet, ale w pojedynku z Thunderbirdem
    >jednak przegrywa (przynajmniej dla statystycznego użytkownika).

    Niby tak, ale jak na betę to jest dosc finalowa. Mozilla wiadomo - pocz
    userzy itp, choc korzystanie z tb nie czyni czlowieka gorszym - tez z niego
    korzystalem, dopoki nie zaczal mi doskwierac brak niektorych opcji.
    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 34. Data: 2012-12-17 09:31:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2012 13:18:09 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Dzięki, ale już odpuściłem.
    Twoja strata.
    > Zainteresowałem się, bo często polecany i
    > pewnie dużo 'lżejszy' niż 'ciężarny' Thunderbird, ale skoro już nie
    > rozwijany od pięciu lat i do tego beta, to wolę TB.
    Nie jest rozwijany bo osiągnął doskonałość :)To żart, jasne, ale
    niepokojąco bliski prawdy.
    > W tej chwili subskrybuję 8 grup, ale widzę, że połowa już na wymarciu,
    Fakt, grupy o bardzo niszowej czy przestarzałej tematyce są puste. Ale np.
    tramping czy pecet czy elektronika mają się dobrze i będą miały dopóki
    ludzie będą podróżować a w domu zajmować się rzeźbieniem w pectach czy
    innym badziewiu elektronicznym.

    --
    Jacek

  • 35. Data: 2012-12-17 10:17:20
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    > tramping czy pecet czy elektronika mają się dobrze i będą miały dopóki
    > ludzie będą podróżować a w domu zajmować się rzeźbieniem w pectach czy

    Tak, to jest jasne, jednak problem jest inny - w providerach news. Mnie
    z trzech serwerów został już tylko jeden - news.neostrada.pl - i obawiam
    się, że przyjdzie taki dzień, że i ten wyłączą, to będzie kaplica
    niezależnie od tego, czy ludzie będą jeszcze podróżować i składać
    pecety. :|

    --

  • 36. Data: 2012-12-17 23:19:38
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 21:05:37 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > IMO tylko 40TudeDialog

    ja tez 40tude. przed laty forte_agent...

    --
    jg