  • 11. Data: 2004-05-29 17:37:35
    Temat: Re: ktory operator? GTS,LODMAN
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net>

    Użytkownik Lesio napisał:

    > Przyznam ze luty / marzec byly czasami jakies male awarie, teraz wszystko
    > dziala bez problemow. Szkoda ze TKT nie daje zadnych komunikatow na
    > pl.internet.komunikaty ze cos sie dzieje bo nie powiem ze bylo by milo, wiem
    > ze czasami jak cos maja "psuc" :) na dluzsza chwile to dzwonia i
    > informuja... ale nie kazdych. A lacze mam w samym centrum Czestochowy. TKT
    > ma jedna wade: daje dostep do sieci ale jak Ty "go" sobie doprowadzisz do
    > siebie to juz ich nie interesuje.

    Nie zawsze, jak się da to i kabelek telefoniczny 30 parowy podciągną,
    czy "użyczą" własnych kabli telefonicznych, lecz urządzenia powineneś
    znaleźć sam (jak chcesz taniej).

    --
    "Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma
    pojęcia o tym, co znają wszyscy." (Albert Einstein)

  • 12. Data: 2004-05-31 21:44:44
    Od: peter <p...@t...chaos.pl>

    [ciach]

    Witam ponownie.

    Postanowilem sie podzielic dalszymi przygodami w poszukiwaniu
    operatora. Jesli chodzi o GTS to wszystko zaczelo sie od posta na
    alt.pl.internet.providers, na ktora wyslalem zapytanie dotyczace opini
    na temat GTSu. Nie minal dzien jak zglosil sie do mnie czlowiek z tej
    firmy. Od tego pana otrzymywalismy znane odpowiedzi ze spychaniem
    ostatecznego terminu podeslania oferty - "do konca tygodnia", co trwalo
    okolo miesiaca. W miedzyczasie wyslalem sporo zapytan do innych
    operatorow. Lekko zaniepokojony brakiem odpowiedzi, wyslalem ponownie
    post na te grupe z prosba o porade. Ku mojemu zdziwieniu otrzymalem
    kolejny list z GTSu (ktory zawieral zacytowana tresc posta), ale tym
    razem od czlowieka z GTS-Lodz. Osobie odpowiedzialnej z naszej strony za
    rozmowy udalo umowic sie na spotkanie w terminie do dwoch dni od dnia
    dzisiejszego.
    I tu moje zdziwienie bylo o tyle ogromne, ze skoro przedstawilismy
    lokalizacje miejsca do ktorego chcielibysmy lacze z GTS, dlaczego
    prowadzilismy rozmowy z osoba z GTS-Warszawa, a nie przekierowano nas
    bezposrednio do GTS-Lodz? Dziwne. Zacytowalbym list od milej Pani z
    GTS-Lodz, ale nie wiem czy mi wolno.

    Pozdrawiam wszystkich polskich provider-wannabe. ;)

  • 13. Data: 2004-06-01 05:03:14
    Od: "szymon" <n...@s...org>

    Uzytkownik "peter" <p...@t...chaos.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > GTS-Lodz, ale nie wiem czy mi wolno.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich polskich provider-wannabe. ;)

    Wiesz juz jak technicznie bedzie to rozwiazane? Pytalem o radio na infolinii
    GTS ale powiedzieli mi, ze za daleko.

    Szymon Wyrembak
    e-mail: (SW1183-RIPE)