  • 1. Data: 2017-11-07 15:59:05
    Temat: ktoś może zamawia płytki z chin?
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Chętnie bym zamówił kilka płytek z chin ale martwi mnie długi
    czas oczekiwania (w moim przypadku ostatnio 6 tygodni). Z drugiej
    strony nie zamówienie dhl bo z 20$ robi się 42$. Może jest ktoś
    kto potrzebuje płytek max 100x100 po kilka dolarów i zrzuci się ze mną
    na DHL?

  • 2. Data: 2017-11-07 19:09:23
    Temat: Re: ktoś może zamawia płytki z chin?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ww <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > strony nie zamówienie dhl bo z 20$ robi się 42$. Może jest ktoś
    > kto potrzebuje płytek max 100x100 po kilka dolarów i zrzuci się ze mną

    I o te 80 zl różnicy chce Ci się jechać do kogoś po płytki? Czy zapłacisz
    30zl za kuriera? Nawet nie piszesz z jakiego miasta jesteś...

  • 3. Data: 2017-11-07 19:40:35
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-11-07 o 19:09, Pszemol pisze:

    > I o te 80 zl różnicy chce Ci się jechać do kogoś po płytki? Czy zapłacisz
    > 30zl za kuriera? Nawet nie piszesz z jakiego miasta jesteś...

    O listach poleconych się nie słyszało, co? Nie ma znaczenia z jakiego
    miasta. Gdyby płytki
    w ciągu tygodnia były w polsce, a koszt na osobę nie przekroczył 10-12
    $, to dla mnie
    już jest 95% sukcesu.

    I tam miało być 2$ a nie 20$. Jeśli przesyłka (czyli koszt z grubsza
    stały) to 1500% kosztu
    płytek to moim zdaniem warto poszukać na forach.

  • 4. Data: 2017-11-07 20:13:20
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 07.11.2017 o 19:40, ww pisze:

> [...]
    > stały) to 1500% kosztu
    > płytek to moim zdaniem warto poszukać na forach.

    Wątpię żebyś znalazł chętnego.
    Bo np. czort wie kim ty jesteś?
    Może jakimś naciągaczem, albo innym oszustem?

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2017-11-07 20:54:40
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-11-07 o 20:13, Kaczin pisze:

    > Wątpię żebyś znalazł chętnego.
    > Bo np. czort wie kim ty jesteś?
    > Może jakimś naciągaczem, albo innym oszustem?

    I pomyśleć, że dopiero co płaciłem przelewem kilkaset zł osobie
    której w życiu na oczy nie widziałem. A tu tacy naciągacze, oszuści,
    szubrawcy i gwałciciele.

    Mogę w tym momencie powiedzieć jedno - ty na pewno nie jesteś
    osobą z którą chciałbym zrobić ten interes.

  • 6. Data: 2017-11-07 20:56:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ww <w...@o...pl> wrote:
    > I tam miało być 2$ a nie 20$.

    No to całkiem zmienia sens Twojej oryginalnej wypowiedzi.

  • 7. Data: 2017-11-07 23:58:36
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 7 Nov 2017 20:54:40 +0100, ww wrote:

    > W dniu 2017-11-07 o 20:13, Kaczin pisze:
    [...]
> [...]
    > szubrawcy i gwałciciele.
    >
    > Mogę w tym momencie powiedzieć jedno - ty na pewno nie jesteś
    > osobą z którą chciałbym zrobić ten interes.

    Dlaczego nie widzę posta na jaki odpisałeś?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2017-11-08 08:43:40
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-11-07 o 23:58, Roman Tyczka pisze:

    > Dlaczego nie widzę posta na jaki odpisałeś?

    Może nie było w nim nic wartego przeczytania.

  • 9. Data: 2017-11-08 09:14:06
    Od: robot <a...@o...pl>

    > [...]
    >
    > Dlaczego nie widzę posta na jaki odpisałeś?

    Zgłaszam, że ja też nie widzę.

  • 10. Data: 2017-11-08 10:47:25
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie widzę posta na jaki odpisałeś?

    Bo już go nie ma.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.