  • 21. Data: 2017-11-09 07:40:53
    Temat: Re: ktoś może zamawia płytki z chin?
    Od: morte <a...@o...pl>

    W dniu 08.11.2017 o 20:44, b...@g...com pisze:

    > Gdzie tym razem jest haczyk?

    Haczyka nie ma.
    W zeszły wtorek zamówiłem tam 10 płytek 60x40. W piątek już były.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 22. Data: 2017-11-09 07:49:32
    Od: morte <a...@o...pl>

    W dniu 08.11.2017 o 20:55, Piotrek pisze:

    > W cenie większych formatów?
    >
    > Piotrek

    Przy większych formatach rzeczywiście ceny nie zachwycają (141$ przy A4)
    ale nie wiem jakie ma konkurencja więc nie marudzę.

    Płytki do 100x100 kosztują 5$ z kosztami przesyłki (kurier 48h)

    Pozdr,
    Mariusz

  • 23. Data: 2017-11-10 00:36:05
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-11-08 o 23:32, Mario pisze:

    > Na jakiej podstawie wnosisz, że to nie będzie DHL (5 dni),  a zwykła
    > poczta i 4-8 tygodni. Wszedłeś w ogóle na ich stronkę i sprawdziłeś?

    Sorry pomyłka, kiedyś chciałem u nich zamówić i kurier był
    płatny extra, teraz widać się zmieniło nie wiem od kiedy
    bo ostatnio ponad 5 lat temu do nich zaglądałem jeśli dobrze pamiętam.

    --
    pzdr, j.r.

  • 24. Data: 2017-11-10 00:49:42
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 10.11.2017 o 00:36, jacek pisze:

    > Sorry pomyłka, kiedyś chciałem u nich zamówić i kurier był
    > płatny extra, teraz widać się zmieniło nie wiem od kiedy
    > bo ostatnio ponad 5 lat temu do nich zaglądałem jeśli dobrze pamiętam.

    Rutkowski, jesteś super! Esencja newsów. Typ coś tam zobaczył 5 (a może
    więcej) lat temu i teraz się wypowiada.
    Świat oczywiście stanął w miejscu i czeka aż Rutkowski naciśnie F5. Ale
    jaja :))))

    --
    Kaczin

  • 25. Data: 2017-11-12 21:27:08
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    ww wrote:

    > O listach poleconych się nie słyszało, co?

    Polecony Wrocław -> Wrocław potrafi iść tydzień. Poczta jest dla twardzieli.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 26. Data: 2017-11-12 21:31:37
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    morte wrote:

    > Przy większych formatach rzeczywiście ceny nie zachwycają (141$ przy A4)
    > ale nie wiem jakie ma konkurencja więc nie marudzę.
    >
    > Płytki do 100x100 kosztują 5$ z kosztami przesyłki (kurier 48h)

    Ale co Wy konkretnie liczycie? Dwustronne z metalizacją + maska +
    obustrony opis? Jednostronne z maską, bez opisu?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 27. Data: 2017-11-12 23:04:02
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 12.11.2017 o 21:31, Piotr Wyderski pisze:

    > Ale co Wy konkretnie liczycie? Dwustronne z metalizacją + maska +
    > obustrony opis? Jednostronne z maską, bez opisu?
    >
    >     Pozdrawiam, Piotr

    Dwustronne z metalizacją z opisem.

    --
    pozdrawiam