  • 11. Data: 2016-06-23 23:19:21
    Temat: Re: kulcz do szkrzynek elektrycznych
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.06.2016 o 22:59, Jawi pisze:

    > aj bo przeglądarkę musiałem zaktualizować :)

    No to zwracam honor ;)

    --
    Czarek

  • 12. Data: 2016-06-23 23:28:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek napisał:

    > No to zwracam honor ;)

    To był kluczowy problem.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2016-06-24 07:58:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > ale Ty masz inne google,
    > ja mam google z europy... wolnej europy...

    Głowę też masz inną. Zapewne jest z kapusty, bo w środku głąb :)

  • 14. Data: 2016-06-24 15:17:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://lmgtfy.com/?q=klucz+do+szafki+elektrycznej

  • 15. Data: 2016-06-24 15:20:42
    Od: a...@g...com

  • 16. Data: 2016-06-24 16:22:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://lmgtfy.com/?q=klucz+do+szafek+elektrycznych?

  • 17. Data: 2016-06-24 17:39:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chłopaki strzelacie z dupy w moim wątku? to ile za to grantu przydzielono?

  • 18. Data: 2016-06-24 18:55:03
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > chłopaki strzelacie z dupy w moim wątku? to ile za to grantu przydzielono?
    "chłopaki to u szewca drewniane gwoździe prostują"
    A Ty naucz się obsługiwać kompa i czytnik bo nie wiadomo komu i na co
    odpowiadasz.

  • 19. Data: 2016-06-24 19:58:39
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 23.06.2016 o 17:52, platformowe głupki pisze:
    > czy Ktoś spoza koalicji wie może gdzie kupić taki kwadratowy kluczyk
    > jakim w starych mieszkaniach otwiera się szafki elektryczne? coś jak
    > zamki pokryw w pociągach i starych tramwajach...

    Zdaje się, że w Castoramach i tego typu sklepach są. Pewności nie mam,
    bo sam nie kupowałem, ale koledzy z roboty kupują od czasu do czasu.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 20. Data: 2016-06-25 11:32:30