  • 1. Data: 2016-06-23 17:52:09
    Temat: kulcz do szkrzynek elektrycznych
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś spoza koalicji wie może gdzie kupić taki kwadratowy kluczyk
    jakim w starych mieszkaniach otwiera się szafki elektryczne? coś jak
    zamki pokryw w pociągach i starych tramwajach...

  • 2. Data: 2016-06-23 17:52:28
    Temat: Re: kulcz do szkrzynek elektrycznych
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    na allegro nie mogę znaleźć....

  • 3. Data: 2016-06-23 18:00:54
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > czy Ktoś spoza koalicji wie może gdzie kupić taki kwadratowy kluczyk
    > jakim w starych mieszkaniach otwiera się szafki elektryczne? coś jak
    > zamki pokryw w pociągach i starych tramwajach...
    Ja nie wiedząc ja sie nazywa taki klucz, znalazłem przez googla sklep z
    wielkim wyborem. Spróbuj sam. mi to zajęło 1,5 minuty dosłownie.

  • 4. Data: 2016-06-23 18:37:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale Ty masz inne google,
    ja mam google z europy... wolnej europy...

  • 5. Data: 2016-06-23 18:37:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak spisuję truestudio full to mi nic nie znajduje

  • 6. Data: 2016-06-23 18:46:02
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.06.2016 o 17:52, platformowe głupki pisze:
    > na allegro nie mogę znaleźć....

    Zmień podejście to i Allegro się na Ciebie nie będzie wypinać.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2016-06-23 18:46:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.06.2016 o 18:00, Jawi pisze:
    > Ja nie wiedząc ja sie nazywa taki klucz, znalazłem przez googla sklep z
    > wielkim wyborem. Spróbuj sam. mi to zajęło 1,5 minuty dosłownie.

    Długo szukałeś, mi zajęło to poniżej 30 sekund ;-)

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2016-06-23 18:47:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.06.2016 o 18:37, platformowe głupki pisze:
    > ale Ty masz inne google,
    > ja mam google z europy... wolnej europy...

    To Twój problem, trzymaj dalej z tą "wolną Europą"

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2016-06-23 21:09:38
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > jak spisuję .....

    A ty nie możesz się zastanowić przez chwilkę co chcesz napisać na grupie?
    W ciągu jednej minuty kilka postów wysyłać? jeden za drugim?
    I to nie jest sporadyczny przypadek...

  • 10. Data: 2016-06-23 22:59:05
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-06-23 o 18:46, Czarek pisze:

    > Długo szukałeś, mi zajęło to poniżej 30 sekund ;-)

    aj bo przeglądarkę musiałem zaktualizować :)