  • 1. Data: 2016-06-23 14:27:14
    Temat: Groty z grzałką do stacji lutowniczych
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    Jakiś czas temu pojawiły się chińskie podróbki stacji Hakko z
    lutownicami z wbudowaną grzałką (GM-951). Akurat zniknęły z al..., ale
    zamiast nich są inne (GM-950), zupełnie inaczej wyglądające itd, ale
    podobno groty pasują. Pytanie czy któryś z grupowiczów używał takich
    stacji? Nie chodzi mi o stacje Pace z lutownicą TD100, bo te znam, tylko
    właśnie o takie chiński - do domu Pace nie będę kupował przecież. Jak to
    się ma do innych stacji?
    Najchętniej to bym zorganizował sobie coś do czego pasowałyby groty Pace
    TD100 bo wybór jest duży i to znam, ale aż tak to się chyba nie da.

    Pozdrawiam

    DD

  • 2. Data: 2016-06-23 14:29:55
    Temat: Re: Groty z grzałką do stacji lutowniczych
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-06-23 o 14:27, Dariusz Dorochowicz pisze:
> [...]
    > Najchętniej to bym zorganizował sobie coś do czego pasowałyby groty Pace
    > TD100 bo wybór jest duży i to znam, ale aż tak to się chyba nie da.

    Trochę na pamięć pisałem - nie GM-950 tylko 950D, bez GM.

    Pozdrawiam

    DD