  • 11. Data: 2010-06-11 21:30:28
    Temat: Re: kupiłem kask z Lidla
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > Po chuj komu kask za 3 tys,

    By lepiej leżał na głowie, by nie hałasował, by miał szybę, przez którą po
    tysiącu kilometrów bedzie coś widać, by po miesiącu coś od niego nie
    odpadło.
    No i kask generalnie jest na głowę a nie po chuj.

  • 12. Data: 2010-06-11 21:34:58
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > By lepiej leżał na głowie, by nie hałasował, by miał szybę, przez którą po
    > tysiącu kilometrów bedzie coś widać, by po miesiącu coś od niego nie
    > odpadło.

    No niby tak, ale te tanie też daja rade. Zresztą zamiast kupowac za 3tysie
    to moge kupowac co roku nowy przez 15 lat :-) Ciekawe jak ten za 3 tysie
    bedzie wtedy wyglądał :P

    b.

  • 13. Data: 2010-06-11 21:42:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jun 2010 23:30:28 +0200, osobnik zwany Marcin
    wystukał:

    > By lepiej le?a? na g?owie, by nie ha?asowa?, by mia? szybe, przez któr?
    > po tysi?cu kilometrów bedzie co? widaae, by po miesi?cu co? od niego nie
    > odpad?o.
    > No i kask generalnie jest na g?owe a nie po chuj.

    jeżdzę 3 sezony w Naxo za ciut ponad 400.
    nie hałasuje, przez szybę widać, nie paruje mimo braku antifogu.
    I o tego nie opiera mi się na brodzie jak inne drogie szczękowce
    to po co przepłacać?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 14. Data: 2010-06-11 21:53:42
    Temat: Re: kupi?em kask z Lidla
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >jeżdzę 3 sezony w Naxo za ciut ponad 400.
    >nie hałasuje, przez szybę widać, nie paruje mimo braku antifogu.
    >I o tego nie opiera mi się na brodzie jak inne drogie szczękowce
    >to po co przepłacać?

    Czyzby to szla Normalnosc?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2010-06-11 21:57:50
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 11 Jun 2010 23:42:26 +0200, masti <g...@t...hell> wrote:

    [...]
    > jeżdzę 3 sezony w Naxo za ciut ponad 400.
    > nie hałasuje,

    Zdefiniuj "nie hałasuje", najlepiej w decybelach przy
    określonej prędkości. :-) Ja jeszcze nie jeździłem w
    kasku, który nie hałasuje, jedynie w takich, co hałasują
    bardzo albo takich, co hałasują średnio.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 16. Data: 2010-06-11 22:01:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jun 2010 23:57:50 +0200, osobnik zwany Leszek Karlik
    wystukał:

> [...]
    > prędkości. :-) Ja jeszcze nie jeździłem w kasku, który nie hałasuje,
    > jedynie w takich, co hałasują bardzo albo takich, co hałasują średnio.

    nie hałasuje na tyle by mi to przeszkadzało. Zatyczek do uszu nie używam.
    Wystarczy?

  • 17. Data: 2010-06-11 22:02:11
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 12 Jun 2010 00:01:11 +0200, masti <g...@t...hell> wrote:

    [...]
    > nie hałasuje na tyle by mi to przeszkadzało. Zatyczek do uszu nie używam.
    > Wystarczy?

    No, prawie. Jeszcze tylko jedno pytanie - w jakimś cichym kasku jeździłeś,
    dla porównania? Bo wiesz, jak ktoś jeździ tylko na GS500 to może twierdzić,
    że on genialnie przyśpiesza, hamuje i ma doskonałe zawieszenie. ;->

    (Do kozy w domu też się można przyzwyczaić, w sumie)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 18. Data: 2010-06-12 06:48:52
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Arni" napisal...
    > Poszedłem, obadałem i wyszedłem z kaskiem.

    No nie wiem czy dobrze zrobiles.

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brows
    e_frm/thread/593e16b32e7b1ead#
    Wersja krotsza linka http://tinyurl.com/3xbytxo

    Jest to dyskusja jaka sie tu odbyla jakis czas temu o tanich kaskach :)

    marvin
    xj600s

  • 19. Data: 2010-06-12 07:30:51
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "marvin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wersja krotsza linka http://tinyurl.com/3xbytxo
    >
    > Jest to dyskusja jaka sie tu odbyla jakis czas temu o tanich kaskach :)

    no ale z niej wynika ze tylko jeden był za kaskiem koniecznie powyzej 1kzł,
    a reszta go wyśmiała :)

    b.

  • 20. Data: 2010-06-12 14:10:44
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wystukał:

    > nie hałasuje na tyle by mi to przeszkadzało. Zatyczek do uszu nie używam.

    Obawiam się, że masz poważną wadę słuchu.
    Kask, który uważany jest za najlepszy na rynku pod względem hałasu (C3)
    hałasuje około 84 dB przy 100 km/h.
    Trwałe uszkodzenie słuchu może byś skutkiem długotrwałego narażania się na
    hałas ponad 80 dB. Żaden kask nie pozwala więc na jazdę bez zatyczek z
    prędkością ponad 100 km/h nie powodując przy tym uszkodzenia słuchu.

    Niby wszyscy o tym wiedzą, ale jak widać - dalej jest szeroka rzesza
    przeciwników zatyczek. Dla własnego dobra - bez względu na kask - używajcie
    zatyczek zawsze. Dobre zatyczki dają tłumienie przekraczające 30 dB. Zamiast
    100-120 dB otrzymujemy więc 70-100. Różnica kolosalna. A i komfort jazdy
    jest nieporównywalny.