  • 31. Data: 2010-06-14 08:13:56
    Temat: Re: kupi3em kask z Lidla
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Wieca" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c15ce46$0$19165$65785112@news.neostrada.pl...
    > Grubszą stroną do środka ? Nie wyjmują z plastikowego pudełeczka ?
    > Możliwości jest sporo...

    Wieca, po co go wyciagasz z wora...

    b.

  • 32. Data: 2010-06-14 09:18:21
    Temat: Re: kupiłem kask z Lidla
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jun 13, 3:11 pm, marusc <c...@g...pl> wrote:

    > Co może znaczyć to R? Jakieś Restriction? Może na motocyklach używać nie
    > wolno?

    Tylko do bokserow Beemwu.

    --
    Pozdrawiam, Artu /Kef & padaki 955/660

  • 33. Data: 2010-06-14 10:48:53
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Poszedłem, obadałem i wyszedłem z kaskiem. Potrzebowalem zapasowy kask dla
    > pasazera ale sam go tez przetestuje. Kask wyglada bardzo porządnie, ma
    > zapasową szybkę, podnoszona szczękę, blende przeciwsłoneczną, zapasowe
    > wkladki na policzki, pokrowiec. Na mojej glowie lezy bardzo wygodnie.
    > Zobaczymy jak wypadnie w praktyce ale za 179 zł to uwazam ze bardzo
    > wygodny zakup. mam nadzieje nie testowac jego bezpieczenstwa, kwitek TUV
    > chyba daje jakąs gwarancje.

    W trzech egzemplarzach w lodzkim gliglu wszystkie kaski mialy problem z
    opuszczeniem i zasunieciem blendy.
    Wygladalo na to, ze blenda byla za duza i blokowala sie o skorupe kasku.
    No i jak juz dalo sie ja opuscic to pomiedzy gorna krawedzia a skorupa
    robila sie szczelina okolo 0,5 cm.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 34. Data: 2010-06-14 13:17:20
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bart?omiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > Wygladalo na to, ze blenda byla za duza i blokowala sie o skorupe kasku.
    > No i jak juz dalo sie ja opuscic to pomiedzy gorna krawedzia a skorupa

    Oglądałem te kaski bo szukam czegoś dla plecaczka, cena ok, zostały jakieś
    4szt.
    Na pierwszy rzut oka wyglądały ok ale po dokładniejszych oględzinach tak
    sobie,
    odstraszyło mnie to że jak kilka razy poruszałem szybką to odkręciły się
    śrubki i została
    mi w ręce ! w pozostałych 3 szt już jedna była odkręcona, loctita poskompili
    czy co ?

    pozdro blur

  • 35. Data: 2010-06-15 09:18:56
    Od: Small <d...@a...pl>

    W dniu 10-06-2010 22:27, Arni pisze:
> [...]
    > wygodnie. Zobaczymy jak wypadnie w praktyce ale za 179 zł to uwazam ze
    > bardzo wygodny zakup. mam nadzieje nie testowac jego bezpieczenstwa,

    Dwa lata temu tez byla akcja w Lidu, kupilem kask za okolo 200 zeta. Do
    tej pory nie zaluje. Dla plecaczka na sporadyczne wyprawy sprawdzil sie
    w 100%. Zdecydowanie lepszy niz te co ogladalem w salonach po 400-500
    zeta. Ogolnie Lidl oceniam na "5" jesli chodzi o wszelkiego rodzaju
    dodatkowe produkty poza spozywka.

    Small
    GSX750F

  • 36. Data: 2010-06-15 09:23:53
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Small"
    Ogolnie Lidl oceniam na "5" jesli chodzi o wszelkiego rodzaju dodatkowe
    produkty poza spozywka.

    Te akcje sa OK, spozywka tez super n.p. maja pyszny nabial - ale kupilem u
    nich kiepskie akumulatorki i juz ich nie lubie :)

    Tytus z fabryki

  • 37. Data: 2010-06-15 09:24:01
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Small pisze:

> [...]
    > w 100%. Zdecydowanie lepszy niz te co ogladalem w salonach po 400-500
    > zeta. Ogolnie Lidl oceniam na "5" jesli chodzi o wszelkiego rodzaju

    Byla w branzy moto drobna wpadka, w zeszlym sezonie spray z opisu do
    smarowania lancucha bardzo rzadki, w zasadzie nadajacy sie do
    czyszczenia lancucha. W tym sezonia nieaktualne, jest (chyba ten sam) z
    rozsadnym opisem 'do czyszczenia lancucha'. Moze tlumacz spieprzyl, albo
    grafik komputerowy ;)

  • 38. Data: 2010-06-15 15:15:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Użytkownik "Wieca" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wieca, po co go wyciagasz z wora...
    > b.

    Czy możesz pójść do kibla i zrobić Budyń?

    --
    Grzybol

  • 39. Data: 2010-06-21 06:34:15
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup
    > Sa ludzie co nie potrafia normalnie funkcjonowac z jakims kawalkiem
    > silikonu wetknietym na stale w ucho, po prostu ich drazni i uczula taki
    > kawal obcego ciala w uchu.

    Sa tez ludzie, ktorych zatyczki zwyczajnie wk..wiaja, lubia slyszec,
    co sie dzieje na drodze, lub jadac w grupie pogadac na swiatlach.
    Jesli juz mam podczas jazdy na moto cokolwiek wtykac w ucho, to
    sluchawki z dobra muza. BTW Marcin N - niech zgadne, jezdzisz tez w
    kominiarce?

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 40. Data: 2010-06-21 06:43:01
    Od: n...@s...com

    On Sun, 20 Jun 2010 23:34:15 -0700 (PDT), LukeB <g...@o...pl> wrote:

    >Sa tez ludzie, ktorych zatyczki zwyczajnie wk..wiaja, lubia slyszec,
    >co sie dzieje na drodze, lub jadac w grupie pogadac na swiatlach.

    Ostatnio zrobilem sobie test zatyczek 3m.
    Darcie mordy zapijaczonych festyniarzy przechodzilo, natomiast
    odcinalo pieknie huk. A na drodze klaksony czy syreny bylo slychac,
    natomiast odcinalo inne dzwieki (halas z kasku itp).
    Trasa byla krotka wiec nie wiem czy bylbym w stanie rzejechac kilkaset
    km z zatyczkami, ale na pewno warto sprobowac :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)