  • 1. Data: 2023-12-02 12:12:19
    Temat: ładowarka z led sygnalizującym pobór
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ładowarka telefonu z led sygnalizującym pobór prądu.
    Masz taką pochwal się gdzie kupiłeś ;)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-12-02 12:18:50
    Temat: Re: ładowarka z led sygnalizującym pobór
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 12:12, PiteR pisze:
    > Ładowarka telefonu z led

    Jeżeli może być więcej niż jeden LED, to ta:
    https://allegro.pl/oferta/szybka-ladowarka-sieciowa-
    3-1a-usb-quickcharge-led-9315116985

    Robert

  • 3. Data: 2023-12-02 15:14:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ukf3e6$gjh$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Jeżeli może być więcej niż jeden LED, to ta:
    > https://allegro.pl/oferta/szybka-ladowarka-sieciowa-
    3-1a-usb-quickcharge-led-9315116985

    fajna +1

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 4. Data: 2023-12-02 21:52:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Dec 2023 12:18:50 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Jeżeli może być więcej niż jeden LED, to ta:
    > https://allegro.pl/oferta/szybka-ladowarka-sieciowa-
    3-1a-usb-quickcharge-led-9315116985

    Mam (brat także kupił) produkt opisany jako:
    "Toocki ładowarka USB typu C 65W GaN szybkie ładowanie QC4.0 QC PD3.0 PD
    USB-C typu C szybka ładowarka USB dla iPhone 14 13 12 Pro X MacBook"

    Mogę polecić.
    Podaje moc sumaryczną, na każdym wyjściu osobno negocjuje napięcie i prąd.

    Przykładowy link:
    https://pl.aliexpress.com/item/1005005771891098.html
    ?gatewayAdapt=glo2pol

    Uwaga:
    Już miałem kilka pytań przy różnych okazjach, dlaczego nie pokazuje prądu,
    jak inne starsze.
    Jeśli wiadomo, jakie napięcie wynegocjuje urządzenie, to prąd wystarczy do
    obliczenia mocy. Ale tej wiadomości użytkownik raczej prosto nie uzyska.
    No, chyba że ładowarka umie tylko 5V, to prąd też wystarczy.
    W przypadku ładowarek inteligentnych IMO podawanie mocy jest znacznie
    lepsze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2023-12-03 17:31:42
    Od: vamastah <s...@w...pl>

    On Sat, 02 Dec 2023 11:12:19 GMT
    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Ładowarka telefonu z led sygnalizującym pobór prądu.
    > Masz taką pochwal się gdzie kupiłeś ;)

    nie moge znalezc swojego modelu (USB, 3A), ale widze na Ali inny model
    tej samej firmy z podobna funkcjonalnoscia o mniejszej wydajnosci
    pradowej:

    https://www.aliexpress.com/item/32848267054.html

    pokazuje pobor pradu w A i napiecie w V do drugiej cyfry po przecinku

  • 6. Data: 2023-12-03 17:59:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/12/2023 12:12, PiteR wrote:
    > Ładowarka telefonu z led sygnalizującym pobór prądu.
    > Masz taką pochwal się gdzie kupiłeś ;)

    Zamiast ładowarki, kup taki kabel:

    https://pl.aliexpress.com/item/1005003844408378.html

  • 7. Data: 2023-12-05 15:15:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Dec 2023 14:14:28 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:ukf3e6$gjh$2$Robert_W@news.chmurka.net>

    3-1a-usb-quickcharge-led-9315116985

    > fajna +1

    Uprzedzam tylko, ze jakas partia bardzo podobnych na allegro miała
    wadę, i dodawało 1 do amperomierza.
    Na wyswietlaczu 1.7A, naprawde 0.7

    No ale one były znacznie tansze :-)

    J.

  • 8. Data: 2024-02-01 07:38:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Dec 2023 21:52:51 +0100, Adam wrote:
> [...]
    >
    > Mogę polecić.
    > Podaje moc sumaryczną, na każdym wyjściu osobno negocjuje napięcie i prąd.

    No niestety - kupilem dwie, obie juz nie działaja.

    Jedna działala dzien, druga ok miesiąca.

    W dodatku w opisie
    Typ wtyczki: US Black

    i rzeczywiscie - wtyczka US, a nie jak na zdjeciu.
    Ale napiecie AC 100-240V.

    W dodatku sie okazało, to PD to tylko na USB-C, ale moze tak ma byc.

> [...]
    > No, chyba że ładowarka umie tylko 5V, to prąd też wystarczy.
    > W przypadku ładowarek inteligentnych IMO podawanie mocy jest znacznie

    Zalezy .. fajnie byloby znac napiecie i prad i moc ... i na kazdym
    gniazdku :-)

    J.