  • 21. Data: 2011-11-04 18:28:22
    Temat: Re: [lame] algorytm
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Michoo, jakbys poczytal jego wypociny na innych grupach, to bys wiedzial,
    > ze on nie ma mozgu.

    ależ proszę: WAL SIĘ CIOTO!

  • 22. Data: 2011-11-05 16:54:28
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a jak sobie poradzić z takim problemem,
    bannerki wyświetlają się po koleii: 1 2 3 4 5 6...N
    przy wyświetlaniu 6 bannerek 4 usuwamy...
    jak to zrobić, żeby nie pominęło przez usunięcie 4
    jednego bannerka?

  • 23. Data: 2011-11-05 17:43:40
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    zupełnie nie rozumiem dlaczego PO i Tusk tak stanowczo niedopuszcza mnie do
    zajęć związanych z programowaniem... muszę cały czas użerać się z g...

  • 24. Data: 2011-11-05 17:51:33
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 18:43:40 +0100, identifikator: 20110701 napisał(a):

    > zupełnie nie rozumiem dlaczego PO i Tusk tak stanowczo niedopuszcza mnie do
    > zajęć związanych z programowaniem... muszę cały czas użerać się z g...

    Z gownem z Siedlec... Nie rozumiem skad tyle w Tobie nienawisci do siebie
    samego.

  • 25. Data: 2011-11-05 18:51:59
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "A.L." <l...@a...com> napisał w wiadomości grup
    com...
    > Nie podamy. Bannery reklamowe to szkodnictwo spoleczne i powinny byc
    > tepione
    > A.L.

    A ponadto, co zapewne szanowny A.L. zauważył, lecz wrodzona skromność nie
    pozwoliła mu o tym napisać, niejaki pytający pytając się nie zdefiniował co
    rozumie przez "wyświetlać".

    Ja sugerowałbym do wyświetlania banerów projektor Bajka
    http://prl.to2.pl/polska_ludowa_prl_Technika_galeria
    _3_zdjecie_123.htm

    slawek

  • 26. Data: 2011-11-06 14:30:13
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Z gownem z Siedlec... Nie rozumiem skad tyle w Tobie nienawisci do siebie
    > samego.

    oooo... wniosek... kolega pewnie piątkowy uczeń?

    a interesował się wynikiem wyborczym PO na moim terenie?

    tak z ciekawości to zapytam, jaka średnia semestralna obowiązuje na tym
    forum?

  • 27. Data: 2011-11-06 16:28:12
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]

    > a interesował się wynikiem wyborczym PO na moim terenie?
    >
    > tak z ciekawości to zapytam, jaka średnia semestralna obowiązuje na tym

    mowisz i wypadasz tu jak tzw 'dresiarz' na uniwersytecie,
    (eufemistycznie mowiac jesli znasz znaczenie tego slowa nie za specjalnie);
    dobre studia i dobre (_totalnie antydresiarskie_) towarzystwo
    to jest to, nie pojmiesz tego (ostatnio wlasnie wspominalem te
    dobre magiczne czasy),

  • 28. Data: 2011-11-06 16:40:23
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    innymi slowy zanim napiszesz podobne slowa

    > oooo... wniosek... kolega pewnie piątkowy uczeń?
    >
    > a interesował się wynikiem wyborczym PO na moim terenie?
    >
    > tak z ciekawości to zapytam, jaka średnia semestralna obowiązuje na tym
    > forum?

    zastanow sie czy nie jestes debilem.
    Bo mozna pomyslec tak: nie imponuja ci jak widac ci co dostaja dobre
    oceny na studiach, kwestia otwarta moze imponuja ci ktorzy powtarzają rok?
    mz przewod myslowy tego rodzaju moze sklaniac do wniosków ze jestes
    wlasnie debilem - to troche w ramach odpowiedzi dotyczacej minimów :/

  • 29. Data: 2011-11-06 19:10:57
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 06-11-2011 15:30, identifikator: 20110701 wrote:

    > a interesował się wynikiem wyborczym PO na moim terenie?

    A prezydenta Siedlec z PiSu co plac na kosciol sprzedal za 1 PLN to juz
    wsadzili czy nadal ma sie niezle ?

    > tak z ciekawości to zapytam, jaka średnia semestralna obowiązuje na tym
    > forum?

    Patrzac na wypowiedzi niektorych osob to zdecydowanie zbyt niska.

    Pozdr

    Marek