  • 11. Data: 2010-11-04 22:00:25
    Temat: Re: laptop do 3000 zł czy stacjonarny
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    > Gdybym jednak miał wybierać laptopa, to jednak producentów którzy trzymają
    > jakieś standardy. Jest ich kilku.
    Hmm, myślałem że HP jest w miarę dobre, jak sprawuje się seria HP
    Pavilion, dv7-4010sw, ma jakies szczególne wady?
    Których producentów mi polecacie?

  • 12. Data: 2010-11-05 16:54:59
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 04-11-2010 o 23:00 Andrzej napisał na pl.comp.pecet:

    > Hmm, myślałem że HP jest w miarę dobre, jak sprawuje się seria HP
    > Pavilion, dv7-4010sw, ma jakies szczególne wady?
    > Których producentów mi polecacie?

    Napisałem ogólnie. Niestety nie znam tego konkretnego modelu.
    Ja osobiście zwróciłbym uwagę np na Samsunga NP-R780-JS08PL.
    Posiada odrobinę słabszy procesor i mniejszy dysk, natomiast
    niemal dwukrotnie wydajniejszą grafikę i 4GB RAM.
    Tu możesz co nieco poczytać na jego temat:
    http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Samsung-R780.27
    107.0.html
    Albo mocniejszy z mniejszą matrycą w promocji :) http://kut.as/26n
    Pamiętaj, że większa matryca zużywa więcej energii/baterii.

    Tak w ogóle, powtórzę - nie zamieniłbym blaszaka na laptopa.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 13. Data: 2010-11-18 01:37:12
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 14:56:07 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

    > Laptop ma być dla mnie i możliwość przenoszenia go będzie dla mnie
    > dużą zaletą. A jeśli chodzi o gry to chodzi mi o dziecko, aby mogło
    > sobie czasami pograć, dostaje czasami w prezencie jakąś grę a na
    > obecnym komputerze nie działa. Dobrze by było gdyby one działały na
    > laptopie, przynajmniej przez jakiś rok czy dwa dopóki nie kupie
    > drugiego komputera stacjonarnego.

    Sobie kup laptopa spełniającego Twoje wymagania, a dzieciakowi do grania
    konsolę. IMVHO znacznie sensowniej wyjdzie.

    [ Na tym świecie nikt nie może być neutralny. Możesz jedynie wybrać sobie ]
    [ kłopoty, w które chcesz się wpakować. (Murgen, Glen Cook "Ponure Lata") ]