  • 21. Data: 2013-08-29 09:02:11
    Temat: Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    animka nabazgrał(a):

    > Nie uzasadnię. Po prostu na allegro zawsze jest większe ryzyko, że się
    > kupi bubel, co nie oznacza, że na allegro nie kupuję.

    ALE PODAJ ARGUMENT CZYM SIĘ RÓŻNI TEN SAM SPRZET W SKLEPIE STACJONARNYM OD
    TEGO WYSŁANEGO KURIEREM I KUPIONYM PRZEZ INTERNET !!! TAK CIĘŻKO ZROZUMIEĆ
    PYTANIE ??

    Dodam że oba sprzęty w 99.999999999999% pochodzą od tego samego źródła.

  • 22. Data: 2013-08-29 09:07:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-08-29 09:02, Chris pisze:
    > TAK CIĘŻKO
    > ZROZUMIEĆ PYTANIE ??

    Ty naprawdę jesteś idiotą.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 23. Data: 2013-08-29 09:10:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-29 09:02, Chris pisze:
    > ALE PODAJ ARGUMENT CZYM SIĘ RÓŻNI TEN SAM SPRZET W SKLEPIE STACJONARNYM
    > OD TEGO WYSŁANEGO KURIEREM I KUPIONYM PRZEZ INTERNET !!! TAK CIĘŻKO
    > ZROZUMIEĆ PYTANIE ??

    Na allegro częściej trafi się na sprzęt refubrished, czy zwrócony od
    innego kupującego, a informacja na aukcji nie jest wyraźna, albo nie ma
    jej wcale.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2013-08-29 09:17:23
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    > TAK CIĘŻKO ZROZUMIEĆ PYTANIE ??
    >
    > Dodam że oba sprzęty w 99.999999999999% pochodzą od tego samego źródła.

    Może być wadliwy, używany itd. po prostu ktoś może chcieć pozbyć się
    bubla, albo wręcz zapakowana cegła. Na Allegro może sprzedawać byle
    łajza bez faktycznego stałego zameldowania, a więc nienamierzalna,
    natomiast sklepy internetowe to już w znacznej większości podmioty
    gospodarcze.
    Przyznam szczerze że ja nie kupiłbym nic na Allegro powyżej 100zł. Nawet
    mimo tego że sprzedawca miałby wystawione super opinie.

  • 25. Data: 2013-08-29 09:17:36
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Liwiusz nabazgrał(a):

    > Na allegro częściej trafi się na sprzęt refubrished, czy zwrócony od
    > innego kupującego, a informacja na aukcji nie jest wyraźna, albo nie ma
    > jej wcale.

    To dalej kupuj od zielonych listków na allgro, ja kupuję od firm i nigdy nie
    miałem problemu.

  • 26. Data: 2013-08-29 09:18:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Akarm nabazgrał(a):

    > Ty naprawdę jesteś idiotą.

    Nie wiem czy chcesz mnie obrazić czy po prostu uważasz to za zbędną
    konwersację ...

  • 27. Data: 2013-08-29 09:20:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > Przyznam szczerze że ja nie kupiłbym nic na Allegro powyżej 100zł. Nawet
    > mimo tego że sprzedawca miałby wystawione super opinie.

    Jak wyżej ... kupuj od zielonych to miej stracha .. ja kupuję od firm i nie
    mam z tym problemu. Do tego przy zakupie internetowym masz ustawowo 10dni
    na zwrot bez podania przyczyny a tego w sklepie stacjonarnym nie ma.

  • 28. Data: 2013-08-29 09:50:04
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-29 09:20, Chris pisze:
> [...]
    > i nie mam z tym problemu. Do tego przy zakupie internetowym masz
    > ustawowo 10dni na zwrot bez podania przyczyny a tego w sklepie

    Ryzyko zakupienia bubla występuje wszędzie, jednak na Allegro jest ono
    znacznie większe. I oczywiście nie mam tu na myśli kupowania od firm,
    gdzie Allegro jest tylko pośrednikiem.
    Co mi po takim prawie skoro zareklamowany towar wróci do mnie z
    powrotem, z adnotacją "adresat nieznany"?

  • 29. Data: 2013-08-29 09:59:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > gdzie Allegro jest tylko pośrednikiem.
    > Co mi po takim prawie skoro zareklamowany towar wróci do mnie z powrotem,

    A to firmy tak szybko się składają ? sprzedają parę tysięcy produktów na
    allegro ale specjalnie dla ciebie zamkną działalność :) można kupować i to
    bezpiecznie tylko z głową ... wiadomo że np. TV kosztujący wszędzie po
    ~5000zł i nagle jeden sprzedawca ma go za ~2000zł to nie jest raczej oferta
    do kupna tylko wałek do tego standardowo płatność przez westernu union bo
    sprzedawca jest w Angli ale kasę chcę wysłać do rodziny w RPA ... :)

  • 30. Data: 2013-08-29 11:09:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-08-29 09:18, Chris pisze:
    > Akarm nabazgrał(a):

    > Nie wiem czy chcesz mnie obrazić

    Po prostu stwierdzam fakt.
    Nawet średnio rozgarnięty, po przeczytaniu kilku wypowiedzi tej tępej
    chamicy, wie że jakakolwiek próba podjęcia dyskusji mija się z celem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl