  • 11. Data: 2019-12-28 08:47:04
    Temat: Re: laptopa chciałem dziś kupić
    Od: z <...@...pl>

    > Widzą?

    :-) Pewnie nie ale ja nie pamiętam kiedy widziałem marny TN w
    smartfonie/tablecie

    Psipadek? ;-)

    Satio? GalaxyTab3A?

    NokiaN8
    GalaxyS2
    Lumia1020
    Z3Compact
    Redmi4A.
    GalaxyA40
    GalaxyS7
    Redmi 6 i 7

    Wszystkie miały przynajmniej IPS. Może to i były flagowce ale dzisiaj za
    300 zł dostaje się IPSa

    O co chodzi? Kto kupuje laptop czyli urządzenia na które się patrzy
    często pod różnymi kątami i się je przenosi ;-) z tak marnymi kątami
    matrycy?

    LITOŚCI

    Telewizor w sklepie za 500 zł czy mój stary Sharp 32" z 2008 roku ma
    kąty porównywalne z IPS.

  • 12. Data: 2019-12-28 10:22:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 22:16, heby pisze:

    > Bo im ktoś powiedział że powinne widzieć?

    o to to...

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2019-12-29 00:00:19
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-28 o 08:47, z pisze:

    > :-) Pewnie nie ale ja nie pamiętam kiedy widziałem marny TN w
    > smartfonie/tablecie
    >
    > Psipadek? ;-)

    Producenci telefonów licytują się calami przekątnej i
    jakością matrycy. Więc gospodynie są świadome różnicy.
    Nawet jak same tego nie dostrzegą.
    Producenci laptopów jakością matrycy się nie licytują,
    wręcz wmawiają że gorsza z efektem lustra jest tym
    czego potrzebujemy to i gospodynie świadomości która
    jest gorsza nie mają.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-12-29 08:52:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.12.2019 o 00:00, RadoslawF pisze:

> [...]
    > wręcz wmawiają że gorsza z efektem lustra jest tym
    > czego potrzebujemy to i gospodynie świadomości która

    jest jeszcze jeden aspekt. jak kupujesz dysk, to patrzysz na porównania,
    który najszybszy, który najtrwalszy. jak kupujesz ram, patrzysz na ilość
    i szybkość, jak kupujesz monitor to patrzysz na typ i kąty. a jak
    kupujesz komputer, laptopa? porocek, ilośc ramu wielkość dysku - koniec.
    potem dysk ssd ma prędkość talerzowca, ale skoro działa - reklamacji nie
    przyjmują.
    ToMasz

  • 15. Data: 2019-12-29 09:15:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-12-29 o 08:52, ToMasz pisze:
    > potem dysk ssd ma prędkość talerzowca, ale skoro działa - reklamacji nie
    > przyjmują.

    Nie słyszałem o takich przypadkach.

    --
    MN

  • 16. Data: 2019-12-29 09:40:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żeby klienci nie zwracali, bo "w tym IPS nie ma czarnego i świeci po rogach"?

    -----

  • 17. Data: 2019-12-29 15:00:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-29 o 09:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Żeby klienci nie zwracali, bo "w tym IPS nie ma czarnego i świeci po
    > rogach"?

    To ja jakiś dziwny jestem. Szlak mnie trafia jak zasiadam przy takim
    marnym laptopie.
    Przez 20 lat nie stać mnie było ani firm w których pracowałem na
    wypasione z górnej półki komputery i monitory.
    Teraz kupuje polizingowe IPSY. Nie szastam forsą.

    Ale do jasnej cholery... TNa w laptopie nie zdzierżę ;-)

  • 18. Data: 2019-12-30 07:10:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z pisze tak:

    > Teraz kupuje polizingowe IPSY. Nie szastam forsą.
    > Ale do jasnej cholery... TNa w laptopie nie zdzierżę ;-)

    Przecież te IPSy srebrzą. Mój mały tv chciałem wyrzucić po
    rozpakowaniu.

    Mój stary monitor 2007r nie jest IPS a czerń ma fajną. Ten nowy laptop
    też nie jest i czerń ma słabą.

    W Auchan jest promo na telewizor-pułapkę. Czerń jest tragedia.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 19. Data: 2019-12-30 08:06:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-30 o 07:10, PiteR pisze:

    > W Auchan jest promo na telewizor-pułapkę. Czerń jest tragedia.

    Zgadzam się że nowe 4K i takie tam gówno marketingowe marnie wygląda.
    Ale Sharp 32" z 2008 (nie plazma) wyświetla nadal ładnie a stojący za
    ścianą Samsung 43" 4k nawet się do niego nie umywa.
    Na wprost jest OK ale siądź na kanapie obok i już wszystko jest
    przewalone magentą.

    Ale że co? ;-) Rajcujesz się jakością przy oglądaniu filmów czy czarną
    tapetą?
    Ja z takim mankamencikiem mogę żyć.

    Ale jak przesuwam głowę o 10 cm (a to się często zdarza) i kolory
    diametralnie się zmieniają a jak jestem za nisko to nic nie widać

    to mam ochotę wyrzucić to badziewie z 6 piętra. ;-)

    Mamy XXI wiek 10-15 lat temu to była nowość i człowiek godził się na
    takie mankamenty. Ale dziś?

    Normalny nadający się do pracy monitor IPS można kupić od 500 zł.

    Jak tak się oszczędza na laptopach to lepiej ich wcale nie kupować.

    Też kiedyś popełniłem ten błąd. Stoi 5 lat w tym samym miejscu i odbiera
    pocztę. ;-)

  • 20. Data: 2019-12-30 11:40:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z pisze tak:

    > Ale że co? ;-) Rajcujesz się jakością przy oglądaniu filmów czy
    > czarną tapetą?

    Używasz na codzień jakiś ekran amoled? Widzisz jak w filmie czarne jest
    czarne?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.