  • 1. Data: 2019-12-27 19:19:11
    Temat: laptopa chciałem dziś kupić
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    a tu napędów dvd już nie dają, porty RJ45 też w zaniku

    Ten oglądałem na żywo ale ekran mnie zniechęcił, bardzo
    wypłowiałe kolory i słabe kąty, port gigabit ethernet nieobecny.

    https://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/dell-lapt
    op-3583-i5-8gb-256ssd-w10-black.bhtml#opis

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-12-27 20:23:23
    Temat: Re: laptopa chciałem dziś kupić
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/12/2019 19:19, PiteR wrote:
    > port gigabit ethernet nieobecny.

    USB3->Gigabit kosztuje już grosze. Jedyna wada to brak pxe, ale dla 99%
    suwerena to nie jest wada.

  • 3. Data: 2019-12-27 20:45:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 19:19, PiteR pisze:
    > wypłowiałe kolory i słabe kąty

    Pomijając inne wady to ciągle mnie zastanawia jak w XXI wieku nie
    zastosować choćby najmarniejszej matrycy IPS?

    Przecież na te marne TNy (15 lat a może więcej temu) były lepsze od tego
    co się obecnie ładuje do laptopów.
    10 lat temu miałem w domu i pracy monitor IPS. (z niskiej półki nie
    żadne eizo)

    Jak można? Jak?

  • 4. Data: 2019-12-27 21:58:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 20:45, z pisze:

> [...]
    > co się obecnie ładuje do laptopów.
    > 10 lat temu miałem w domu i pracy monitor IPS. (z niskiej półki nie

    Bo 90% gospodyń domowych nie widzi różnicy.
    Ot dlaczego.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2019-12-27 22:07:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 21:58, Irokez pisze:
    > Bo 90% gospodyń domowych nie widzi różnicy.
    > Ot dlaczego.

    To dlaczego widzą różnicę na smartfonach?

  • 6. Data: 2019-12-27 22:16:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/12/2019 22:07, z wrote:
    > To dlaczego widzą różnicę na smartfonach?

    Bo im ktoś powiedział że powinne widzieć?

  • 7. Data: 2019-12-28 00:14:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 27 grudnia 2019 19:19:15 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > Ten oglądałem na żywo ale ekran mnie zniechęcił, bardzo
    > wypłowiałe kolory i słabe kąty, port gigabit ethernet nieobecny.
    >
    > https://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/dell-lapt
    op-3583-i5-8gb-256ssd-w10-black.bhtml#opis

    Za tyle to można kupić sensowny poleasingowy, a nie nówkę :>

    L.

  • 8. Data: 2019-12-28 00:38:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lisciasty pisze tak:

    > Za tyle to można kupić sensowny poleasingowy, a nie nówkę :>

    10 lat temu można było kupić sensowny Samsung za 2600zł i do tego miał
    dvd i klapki hdd, ram, bat.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2019-12-28 00:49:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Jest przecież karta sieciowa, tylko niestety nie 1 GB :-(

    Łączność
    Łączność bezprzewodowa Bluetooth, WiFi 802.11 ac
    Karta sieciowa 10/100 Mbps Ethernet
    Modem nie

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-12-28 06:06:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-27, z <...@...pl> wrote:

    > To dlaczego widzą różnicę na smartfonach?

    Widzą?

    --
    Marcin