  • 11. Data: 2018-01-04 03:27:46
    Temat: Re: lenovo 320 czy to dobry wybór?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-03, ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:
    > w pierwszym momencie pomyślałem że dopłacę parę stówek żeby mieć św
    > spokój. ale te pare stówek to tak bliżej tysiąca złotych się robi.
    > szukać innego laptopa (jakiego, musi być od firmy na fakture, moze nie
    > być nowy, może być poleasingowy)? Czy może dać sobie spokój z ubuntu i
    > zainstalować suse?

    Michał napisał w kolejnym poscie, że ten problem z biosem to ma więcej
    firm więć jesli Ci nie przeszkadzają takie praktyki marketingowe, to to
    Lenowo sprzetowo-cenowo wyglada dobrze. Tylko poguglaj ostro czy
    wszystko na nim chodzi.

    A jak nie, to ustal priorytety, np. rozdzielczość, grafika, wielkość
    matrycy, rodzaj i generacja cpu, czy sie wizualnie podoba i wybierz coś,
    to będzie mozna pokrytykować :)

    A czy Suse czy Ubuntu to MZ jeden pies.

    --
    Marcin