  • 1. Data: 2019-09-02 18:48:34
    Temat: lenovo - nowa bateria nie jest ładowana
    Od: p0li <p...@t...net>

    witam
    mam problemik ze starym dość lapkiem lenovo x61

    padła w nim bateria - mechanicznie - więc kupiłem nową (oczywiście nie
    oryginał)
    w załaczonej krótkiej instrukcji napisali żeby ją rozładowac do 2% a ponem
    naładować do 100% i będzie sformatowana

    rozładowałem do 4% i podłaczyłem ładowarkę - w systemie pisze że bateria 4%
    i ładuje - ale tak naprawdę stoi na tych 4% i nic się niedzieje - ikona
    baterii na lapku zamiast świecić się - mruga

    jest jakiś sposób żeby "ożenić" nową baterię z lapkiem? jakiś licznik
    zresetować albo co?

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-09-02 19:34:24
    Temat: Re: lenovo - nowa bateria nie jest ładowana
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-02 o 18:48, p0li pisze:
    > kupiłem nową (oczywiście nie oryginał)

    No i w tym może tkwić problem

    > i będzie sformatowana

    SforMOwana

    > jest jakiś sposób żeby "ożenić" nową baterię z lapkiem? jakiś
    > licznik zresetować albo co?

    Reklamuj, póki nie minęły te ustawowe 2 tygodnie. A jeśli jeszcze do tej
    bariery daleko, to pytaj sprzedawce, to *jego* zmartwienie (a za 14 dni
    będzie już tylko Twoje).

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: