  • 1. Data: 2019-09-01 14:33:51
    Temat: Dysk widzi w tv, na kompie nie
    Od: glumek <g...@g...com>

    Mam problem
    Mam dysk zew ssd podlaczony pod router, chcialem go podlaczyc pod
    komputer, ale pisze zeby sformatowac...
    pod routerem tez go nie widzi
    ale podlaczylem bezposrednio pod tv i go widzi, jak to zrobic zeby bylo
    go widac pod komputerem ?

  • 2. Data: 2019-09-01 15:10:20
    Temat: Re: Dysk widzi w tv, na kompie nie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Być może dysk jest sformatowany jako ext3 czy ext4, to format Linuksa którego często
    używają także Smart TV, a Windows go nie
    rozpoznaje.

    -----

  • 3. Data: 2019-09-01 15:12:53
    Od: glumek <g...@g...com>

    wczesniej dzialal bez problemu

  • 4. Data: 2019-09-01 15:27:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może TV go przeformatował po swojemu.
    Chcesz odzyskać pliki czy od nowa sformatować dysk?
    Jeśli to drugie, to pod Windows jest w Settings funkcja Disk Management i tam można
    zdjąć i na nowo założyć partycje na dysku.
    Lub użyj narzędzia producenta tego SSD.

    -----

  • 5. Data: 2019-09-01 15:42:40
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako glumek <g...@g...com>
    w artykule <news:5d6bbab1$0$17348$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

> [...]
    > pod routerem tez go nie widzi
    > ale podlaczylem bezposrednio pod tv i go widzi, jak to zrobic zeby bylo go

    Jeśli telewizor pozwala na nagrywanie na dysku, to często szyfruje partycję.
    Gdybyś napisał, jaki to model, nie trzeba byłoby zgadywać.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 6. Data: 2019-09-01 17:46:14
    Od: glumek <g...@g...com>

    zresetowałem funboxa i przez niego działa, jak podlaczam przez usb do
    komp to go nie widzi, dziwne to troche
    na dysku nic nie nagrywałem z tv

  • 7. Data: 2019-09-01 18:15:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Router chodzi zapewne na jakiejś odmianie Linuksa, który czyta format ext3/4.
    "Komp go nie widzi" to zbyt ogólne określenie - wejdź w Control Panel i dalej w
    Create and Format Hard Disk Partitions i sprawdź,
    czy dysk jest widoczny (partycje ext będą nierozpoznane i opisane przez Win jako
    RAW).
    Albo zainstaluj na Windows jakiś program do podglądu dysków sformatowanych jako ext3
    / ext4.
    Lub stosuj dostęp przez sieć podłączając właśnie do routera.

    -----

  • 8. Data: 2019-09-01 18:32:44
    Od: glumek <g...@g...com>

    to jest router orange
    czyli gdzie mam wejsc :) bo nie bardzo rozumiem

  • 9. Data: 2019-09-01 19:08:19
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:5d6be7c6$0$505$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > zresetowałem funboxa i przez niego działa, jak podlaczam przez usb do komp
    > to go nie widzi,

    Ale nie widzi fizycznego dysku czy partycji na nim? Czy komputer plumka przy
    podłączaniu dysku do USB? Bo w zależności od ustawień może nie otwierać
    automatycznie Eksploratora, ale plumkać powinien. A i Eksplorator może się
    otwierać z opóźnieniem zależnym od akcji antywirusa...

    > dziwne to troche

    Windows to system dla coraz bardziej opornych, ale od zawsze wyświetla tylko
    partycje z obsługiwanymi systemami plików. Inne partycje czy dyski
    niesformatowane możesz obejrzeć przez zarządzanie dyskami.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)