  • 1. Data: 2010-02-10 22:20:41
    Temat: Taśmy LED jakie? (cross)
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam
    Czy ktoś użytkuje takowe?
    Po czym odróżnić badziew, w którym padnie co trzecia dioda, lub spadnie ich jasność
    od taśm
    markowych?Jakimi zupełnie sobie głowy nie zawracać, żeby nie kląć po tygodniu
    użytkowania?

  • 2. Data: 2010-02-11 00:22:32
    Temat: Re: Taśmy LED jakie? (cross)
    Od: bynio <n...@w...pl>

    Ja korzystam z tych dobrych od 1,5 roku. Zaaplikowałem łącznie ponad 5
    kmb.
    Żadna nie padła . Jedna na odcinku 1mb bo była notorycznie zalewana.
    Od ok.2 miesięcy pojawiły się na rynku tanie taśmy, które notorycznie
    padają.
    I wściekli klienci dzwonią również do nas z takimi zapytaniami.
    Wybrali najtańszą opcję.
    Na oko nie będziesz mógł rozróżnić , które są które.
    Po wysokości ceny - tylko w ograniczonym zakresie.

  • 3. Data: 2010-02-11 08:27:31
    Od: Rentier <f...@g...com>

    On 11 Lut, 01:22, bynio <n...@w...pl> wrote:
    >  Na oko nie będziesz mógł rozróżnić , które są które.
    > Po wysokości ceny - tylko w ograniczonym zakresie.
    Ok, Może jakieś linki, namiary do dobrych? Np 5mb może kosztować 150
    zeta ale i 400.
    Trochę zaporowa cena, ale moze to jest tego warte?
    Trzeba mi jakieś 7mb, a jak będzie mało, to ułożę podwójnie...

  • 4. Data: 2010-02-11 15:46:05
    Od: bynio <n...@w...pl>

    z wiadomych powodów daję Ci namiar na priva,
    z podwójnym i potrójnym zagęszczeniem też mamy,
    jednak polecam ew większą ilość pojedynczych "normalnych " taśm

  • 5. Data: 2010-02-18 14:09:56
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > jednak polecam ew większą ilość pojedynczych "normalnych " taśm
    Dlaczego tak?
    "Gęste" są be?