  • 31. Data: 2010-10-19 09:17:50
    Temat: Re: magnetyzer- odgrzewane kotlety?
    Od: "Igor Michalik" <i...@p...onet.pl>

    > Dowodem jest znajomość praw fizyki.

    Jeżeli chciałbyś mówić o merytorycznej wypowiedzi, przytoczyłbyś te prawa,
    które masz na myśli.. (o ile masz na myśli jakiekolwiek prawa fizyki).

    Proponuję zakończyć tą dyskusję..

  • 32. Data: 2010-10-19 09:33:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.10.2010 09:17, Igor Michalik pisze:

    > Jeżeli chciałbyś mówić o merytorycznej wypowiedzi, przytoczyłbyś te prawa,
    > które masz na myśli.. (o ile masz na myśli jakiekolwiek prawa fizyki).

    Wróć, dziecko drogie do szkoły, i zapoznaj się z działem pod tytułem
    "magnetyzm" - tam dowiesz się, dlaczego cząsteczki paliwa za chiny
    ludowe nie będą "pamiętać", że przeszły koło magnesu (to nie opił?i
    żelaza, żeby mogły się "namagnesować"), a wszelkie brednie o
    "uporządkowaniu cząsteczek" (pomijając taki detal, że węglowodory i tak
    na magnes nie zareagują) stają się oczywistą bzdurą, jak sobie
    przypomnisz, co się dzieje z paliwem przed spaleniem w cylindrze (jest
    rozpylane przez dyszę gaźnika lub wtryskiwacz, więc wszelkie
    "uporządkowanie" i tak szlag trafi).

    > Proponuję zakończyć tą dyskusję..

    A ja tobie - zacząć myślenie.

    Bo jeszcze zaczniesz wierzyć w laleczki voodoo, bo nikt ci palcem nie
    pokazał, które prawa fizyki na ich działanie nie pozwalają.

  • 33. Data: 2010-10-19 09:44:56
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-18 23:50, Igor Michalik pisze:

    > Interesuje mnie obiektywny test wykonany przez instytucję niezwiązaną z
    > producentem magnesików.. Ale skoro nikt takiego nie potrafi przedstawić, to
    > ja się pytam.. na jakiej podstawie wszystkie poprzednie wypowiedzi/?
    > Nie zrozumcie mnie źle.. sam nabijałem się z magnesików.. ale wygląda na to,
    > że cięzko przedstawić dowody na działanie, ani na niedziałanie:)))
    > I potwierdzają to Wasze WSZYSTKIE poprzednie wypowiedzi...

    Problem polega na tym, że jest mnóstwo rzeczy, które można by tak "badać".
    Na przykład wpływ koloru tapicerki na spalanie. Albo związek skłonności
    kierowcy do dłubania w prawym uchu z awaryjnością sondy lambda. I tak dalej.

    Niestety siły poważnych jednostek badawczych są skierowane raczej na te zjawiska,
    w których występuje cień racjonalnego uzasadnienia - czyli widzą szansę sukcesu.
    Bo naukowcy chcą maksymalizować uzysk z badań, oraz nie chcą się ośmieszać.
    Ewentualnie, mogą robić na badania za które ktoś dobrze zapłaci. Ale bardzo wątpię
    aby jakikolwiek producent magnetyzerów do paliwa zlecił takie naprawdę poważne
    badania poważnej instytucji naukowej. Z oczywistych przyczyn.

  • 34. Data: 2010-10-19 10:51:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Może jeszcze powiesz że płyta CD to tylko 44100 próbek po 16 bitów każda?
    > audio-ignorant ;)

    A ty pewnie na plycie verbatim uslyszysz bardziej miesisty bas i wiecej
    przestrzeni, niz na plycie TDK. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 35. Data: 2010-10-19 18:34:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Igor Michalik

    > Nie s?ysza?e? o tym, ?e nie ma g?upich pytan, tylko g?upie odpowiedzi?

    Oprócz głupich pytań istnieją także głupie stwierdzenia i to jest właśnie
    jedno z nich.

    Pytanie jest głupie bo możesz sobie sam na nie odpowiedzieć. Zastanów się
    przez chwile. Magnetyzer składa się z magnesu i obejmy. Koszt produkcji
    masowej wynosi pewnie poniżej 1 euro. "Urządzenie" to jest znane od
    dawna. I teraz pytanie klucz -- skoro prawie nic nie kosztuje, to
    dlaczego nie stosuje go żaden producent aut?

    a. To spisek żydowski
    b. Magnetyzery nic nie dają
    c. Muflon

    --
    ignorance is bliss

  • 36. Data: 2010-10-19 21:12:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Może jeszcze powiesz że płyta CD to tylko 44100 próbek po 16 bitów każda?
    > audio-ignorant ;)

    65536 levels ought to be enough for anybody ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 37. Data: 2010-10-19 23:40:42
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Wiele złych słów powiedziano w sprawie słynnych magnetyzerów.. Głównie
    > wyśmiewane są ich potencjalne "cudotwórcze" właściwości powodujące niższe
    > spalanie.  Jednak praktycznie prawie zupełnie pomijany jest aspekt
    > ograniczenia zanieczyszczenia spalin, a w dzisiejszych czasach wydaje się
    > być to nadrzedna kwestia.. Czy ktoś z Was robił testy na analizatorze
    > spalin, przed i po założeniu magnetyzera? Jestem bardzo ciekaw wyników..
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > Igor M

    W fabrykach samochodów na pewno robili takie badania. Bo gdyby się okazało ze
    inwestując w samochód 20 centów można być konkurencyjnym w stosunku do innych
    producentów. To by wydali 20 centów. Widziałeś gdzieś w samochodzie zamontowane
    przez fabrykę magnetyzery?

  • 38. Data: 2010-10-20 09:57:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > że cięzko przedstawić dowody na działanie, ani na niedziałanie:)))
    > I potwierdzają to Wasze WSZYSTKIE poprzednie wypowiedzi...
    Czy Ty na wszystko chciałbyś mieć obiektywne testy wykonane przez
    niezależną instytucję? Oczywiście wszystko można badać, np. wpływ
    sikania do zbiornika paliwa na szybkość usuwania much przez piórka
    wycieraczek, czy zależność temperatury prądów morskich od liczby
    kretyńskich postów na grupach dyskusyjnych ...

    Maciek

  • 39. Data: 2010-10-20 21:11:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-19 23:40, kogutek pisze:

> [...]
    > producentów. To by wydali 20 centów. Widziałeś gdzieś w samochodzie zamontowane

    Widać że nie jesteś na bieżąco z aktualnie obowiązującymi teoriami
    spiskowymi ;)

  • 40. Data: 2010-10-21 10:42:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Widać że nie jesteś na bieżąco z aktualnie obowiązującymi teoriami
    > spiskowymi ;)

    Rosjanie zamontowali w tupolewie mangetyzer, ale odwrotnie niz instrukcja
    kazala?

    Pozdrawiam
    Kamil