  • 128. Data: 2020-04-11 16:59:27
    Temat: Re: maseczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > I napisze taki że maseczek jest mało i cholera wie czy łajza czy
    > usłyszał w tvnie ;-)

    ok, jest duzo, wylewaja sie a to ze jak apteka dostanie dostawe to sie
    wyprzedaja na pniu to zbieg okolicznosci.
    Spoko...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 129. Data: 2020-04-11 16:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ale skąd? Pytają nieoficjalnie lekarzy "wiemy, że kazaliśmy wam
    > kłamać, ale na co on tak naperawdę umar"?

    Moze zestawili sobie ogolna liczbe zgonów?
    A moze po prostu sytuacja jest juz na tyle słaba ze imaja sie kazdej
    szansy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 133. Data: 2020-04-11 17:00:38
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-11 o 14:28 +0200, Cavallino napisał:
    > Problem jest gdzie indziej, że niekoniecznie w każdym przypadku i
    > niekoniecznie bez skutków ubocznych, które mogą dla niektórych być
    > groźniejsze niż sam wirus.

    Jeśli chodzi o związki wykorzystywane przez Dr. Raoulta, to ten
    twierdzi że skutki uboczne są pomijalne. Mogą wystąpić przejściowe
    niestabilności kardiologiczne i dlatego nie każdemu można to dać, ale
    to tak jest ze wszystkim, nawet z aspiryną.

    Dr. Raoult naciska także na fakt, że leczyć trzeba natychmiast od
    pierwszych objawów, bo kiedy chory zaczyna się dusić to jest już za
    późno.

    Mateusz

  • 134. Data: 2020-04-11 17:03:26
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-11 o 14:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > No to w chuj fajny lek mamy ;-(

    Śmiertelność poniżej 0.5%. 91% pacjentów zupełnie zdrowa po 5 dniach.
    Mi więcej nie potrzeba. Efekty uboczne zawsze jakieś mogą wystąpić, z
    wszystkim.

    Mateusz

  • 135. Data: 2020-04-11 17:06:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2020 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jakies 2 tygodnie temu

    Phi, orlen w tym czasie wyprodukował kilkanaście tysiecy szambiarak
    płynu do defekcji, szeroko dostępnego na każdej stacji...

    --
    Shrek

  • 136. Data: 2020-04-11 17:11:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moze zestawili sobie ogolna liczbe zgonów?

    Ta dla odmiany będzie zawyżona, bo wpadną w nią ci którym normalnie
    udzielono by pomocy, a przez "zamknięte państwo" po prostu miano ich w
    dupie.

    --
    Shrek

  • 137. Data: 2020-04-11 17:18:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2020 14:33:11 +0100, ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    -coronavirus-death-count.html

    > dlatego strasznie dziwne dla mnie jest uczepienie się liczby zachorowań
    > (która tak naprawdę jest liczbą przebadanych z pozytywnym wynikiem, z
    > liczbą zachorowań na covid nie ma to nic wspólnego) oraz liczby zgonów z
    > wpisanym powodem covid
    > Moja teoria jest taka, że prędzej czy później wszyscy będziemy mieli
    > tego koronawirusa (więc prędzej czy później wszyscy na niego umrzemy? :)

    Sa dane z tego statku - 3500 osob, 700 zarazonych, 6 czy 11 zmarlych.

    Przy dosc duzej aktywnosci wirusa to jest ciekawe - 80% osob jest
    odpornych, dobrą izolacje mieli - a podobno kiepską, czy kiepskie
    testy ?
    A ten pozniejszy 0.2% zmarlych ... wytrzymamy :-)
    We Wloszech % znacznie wiekszy .. ale oni juz chyba tylko chorych z
    ciezkimi objawami testuja

    > ), chorzy będą tylko nieliczni, a umrze pomijalna ilość... no chyba że
    > się wirusa celowo wpuści do domów opieki (IMO celowym działaniem jest
    > również brak przeciwdziałania) ...

    Ale musi byc celowy brak :-)

    Tylko ... jak go nie wpuscic ?
    Ochotnicy opiekunowie, co nie beda na zewnatrz wychodzic przez
    miesiac, dwa, trzy ...

    > myślę, że jak pojawią się oficjalne statystyki miesięczne, to się okaże
    > jak się zmieniła umieralność w stosunku do lat poprzednich.

    Poszukaj naszych - mamy takie ?
    No i we Wloszech moze byc niewiele, w Lombardii duzo, a w Bergamo
    bardzo duzo - a statystyki tylko z calego panstwa ...
    Oni tez sie zaczeli izolowac.

    J.

  • 138. Data: 2020-04-11 17:50:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 11 Apr 2020 14:59:27 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jakies 2 tygodnie temu

    Ten news co podawales byl z 3 kwietnia, czyli tak tydzien temu.

    ostatni jest z 9 kwietnia i tam mowa, ze sprowadzili juz 13 mln -
    czyli przybylo 5 :-)

    J.

  • 139. Data: 2020-04-11 17:54:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W takim razie kierowcy samochodów nie są ludźmi.

    -----

  • 140. Data: 2020-04-11 19:42:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ta dla odmiany będzie zawyżona, bo wpadną w nią ci którym normalnie
    > udzielono by pomocy, a przez "zamknięte państwo" po prostu miano ich w
    > dupie.

    No ale de facto przeciez o to własnie chodzi! Zeby zastosowac takie
    srodki które uratuja mozliwie duza liczbe obywateli!

    Bo jeżeli przyjmiemy załozenie ze dzieki poczynionym ruchom zamiast 10
    tysiecy ludzi umarło na razie teoretycznie 200, ale sumarycznie umarło
    ich 15 tysiecy wiecej niz umarłoby normalnie to to przeciez nic nie daje.

    Robi ci jakas róznice czy umrzesz na covid czy na zawał?

    Uwaga - liczy sa przykładowe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."