  • 142. Data: 2020-04-11 19:42:47
    Temat: Re: maseczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ten news co podawales byl z 3 kwietnia, czyli tak tydzien temu.

    No i?
    Chcesz sie załozyć?
    Ale nie o byle co! Powiedzmy ze 20kpln! Tak zeby były emocje!

    > ostatni jest z 9 kwietnia i tam mowa, ze sprowadzili juz 13 mln -
    > czyli przybylo 5 :-)

    Mozliwe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 141. Data: 2020-04-11 19:42:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > I co z tego Budzik jak podadzą liczbę zgonów jak zaraz napiszesz że
    > oszukali.

    Ledwo ogarniasz rzeczywistosc a probujesz jeszcze ogarnac to co ja
    napisze w przyszłosci? Chłopie, to jest szlak dla zaawansowanych,
    połamiesz sobie paluszki ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 143. Data: 2020-04-11 19:57:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2020 o 19:42, Budzik pisze:

    > No ale de facto przeciez o to własnie chodzi! Zeby zastosowac takie
    > srodki które uratuja mozliwie duza liczbe obywateli!
    >
    > Bo jeżeli przyjmiemy załozenie ze dzieki poczynionym ruchom zamiast 10
    > tysiecy ludzi umarło na razie teoretycznie 200, ale sumarycznie umarło
    > ich 15 tysiecy wiecej niz umarłoby normalnie to to przeciez nic nie daje.

    Daje tyle, że możesz na tej podstawie estymować ilość zakażonych/

    > Robi ci jakas róznice czy umrzesz na covid czy na zawał?

    Prawdę mówiąc jakbym miał wybierać, to wolę zawał;)

    --
    Shrek

  • 144. Data: 2020-04-11 20:26:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie czary Budzik tylko dedukcja. Nie musisz wiedzieć co to dokładnie znaczy. Jeśli
    dzisiaj nie wierzysz i chcesz sprawdzać to znaczy że nie uwierzysz w przyszłości. W
    tv mówią że możliwa jest susza. Czy znalazłeś już sposób jak zaoszczędzona przez
    Ciebie wodę przekazac rolnikom?

  • 145. Data: 2020-04-11 20:31:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2020 14:00:27 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W Szwecji też?
    > Jakoś tego z wykresów nie widać.....

    W USA tez pewnie nie widac ... ale jakby nic nie robic, to pewnie w
    calym kraju wygladaloby jak w NYC.

    J.

  • 146. Data: 2020-04-11 20:33:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2020 08:13:40 +0200, Shrek napisał(a):

    > A teraz się nie boją?

    A teraz to moze sprowadzili ... i ciekawe, czy sprowadzajacy sa
    bezpartyjni czy z PiS :-)

    No i musieli zdjac zakaz handlu na allegro i aliexpres, ktory sami
    nalozyli :-)

    J.

  • 147. Data: 2020-04-11 20:39:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2020 o 20:33, J.F. pisze:

    > A teraz to moze sprowadzili ... i ciekawe, czy sprowadzajacy sa
    > bezpartyjni czy z PiS :-)

    No jakiś jeden sprowadzał 5 milionów. Potem mu rynek ponoć neuca zepsuła
    interes, to może w ramach pomocy rządowej obowiązek;)

    --
    Shrek

  • 148. Data: 2020-04-11 20:43:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-11 o 08:14, Cavallino pisze:
    > Zresztą większości narodu i tak to nie robi, bo przecież to katolicy,
    > wiec o ich losie decyduje wyłącznie panbozia

    Wedle nauki KK, to decyduje człowiek. Wolna wola.

    Robert

  • 149. Data: 2020-04-11 21:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > znaczy że nie uwierzysz w przyszłości. W tv mówią że możliwa jest
    > susza. Czy znalazłeś już sposób jak zaoszczędzona przez Ciebie wodę

    Susza jest od kilku lat wiec to zadna nowosc.
    Jakbys przeczytał chociaz pol linku z tego co wielokrotnie dostałes to
    bys wiedział jak to działa.
    Ale ty masz to w pompie bo przeciez w razie czego pstrykniesz palcem i
    wezmiesz wode z morza...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 150. Data: 2020-04-11 22:42:40
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 11.04.2020 o 16:18, J.F. pisze:

    > Ale musi byc celowy brak :-)
    >
    > Tylko ... jak go nie wpuscic ?
    > Ochotnicy opiekunowie, co nie beda na zewnatrz wychodzic przez
    > miesiac, dwa, trzy ...

    Na pewno dałoby się dużo bardziej ograniczyć. I to bez lockdown'u który
    w tym przypadku nie działa w ogóle.

    > Poszukaj naszych - mamy takie ?

    nie szukałem, na szybko znalazłem z UK (tylko Anglia i Walia) i to mi
    wystarczy, w Polsce na tyle mało przypadków że statystyka nic nie wykaże..
    tu dane miesiąc po miesiącu dla UK (na razie tylko do lutego 2020):

    https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/
    birthsdeathsandmarriages/deaths/datasets/monthlyfigu
    resondeathsregisteredbyareaofusualresidence

    Lukasz