  • 1. Data: 2012-03-10 15:14:08
    Temat: maserati
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    jade sobie i mignelo mi cos dziwnego ... piekny ksztalt, znaczek maserati i
    taksowka. To chyba droga marka ? Ki czort - takie trwale auto na takse, czy
    to jakis sposob na ominiecie vatu ? paliwo w koszty ?

    Tak samobie zagladam na allegro, no faktycznie, jedyne 99 tys i mozna stac
    sie posiadaczem rocznika 2004.
    Wybor zreszta ciekawy - polowki, cwiartki, no jak u rzeznika :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-03-10 15:48:12
    Temat: Re: maserati
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > sie posiadaczem rocznika 2004.
    > Wybor zreszta ciekawy - polowki, cwiartki, no jak u rzeznika :-)

    Po Karpaczu jezdzi taxi Porsche Cayenne. Zastanawialem sie nad sensem ;]

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjecia

  • 3. Data: 2012-03-10 16:02:59
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2012-03-10 15:48, =Marcos= pisze:

    > Po Karpaczu jezdzi taxi Porsche Cayenne.

    W miejscowości Brzeszcze niedaleko Pszczyny na taxi jeździ Fiat Panda i
    to jest dopiero dziwne ;)

    --
    kamil d

  • 4. Data: 2012-03-10 16:24:31
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-03-10 16:02, kamil d pisze:

    > W miejscowości Brzeszcze niedaleko Pszczyny na taxi jeździ Fiat Panda i
    > to jest dopiero dziwne ;)

    Małe miasto to i taksówka mała :)

  • 5. Data: 2012-03-10 19:59:31
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > W miejscowości Brzeszcze niedaleko Pszczyny na taxi jeździ Fiat Panda i to
    > jest dopiero dziwne ;)

    W Czeladzi jeszcze 2 lata temu jeździło Daewoo Tico :) Nie wiem jak teraz.

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 6. Data: 2012-03-10 21:32:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 10 Mar 2012 19:59:31 +0100, "=Marcos="
    <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> wrote:

    >W Czeladzi jeszcze 2 lata temu jeździło Daewoo Tico :) Nie wiem jak teraz.

    W Warszawie widziałem Tico na przewozie osób.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02

  • 7. Data: 2012-03-11 11:54:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisal w
    wiadomosci news:jjfpjg$81b$1@inews.gazeta.pl...

    > Po Karpaczu jezdzi taxi Porsche Cayenne. Zastanawialem sie nad sensem ;]

    a jak jakas firma wydaje siano na reklame to tez sie zastanawisz nad sensem?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    P307 http://allegro.pl/show_item.php?item=2197024105
    A4 B5, FJ1100

  • 8. Data: 2012-03-11 11:55:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W Warszawie widziałem Tico na przewozie osób.

    w Lesznie jest korporacja, która używa TYLKO Corsa B 5D i na drzwiach mają
    napis "max 2 osoby"
    Widze ich już króryś rok, wiec jakoś sobie radzą.

  • 9. Data: 2012-03-12 01:04:29
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > sie posiadaczem rocznika 2004.
    > Wybor zreszta ciekawy - polowki, cwiartki, no jak u rzeznika :-)

    Quattroporte 2004+ (starsze są za półdarmo) dla jaj można kupić bo fajne,
    ale jak to tu serwisować żeby czasu nie tracić nie wiem