  • 1. Data: 2012-03-10 13:45:17
    Temat: kody rabatowe liberty direct
    Od: crauss <m...@o...pl>

    w necie jest pelno kodow rabatowych do ubezpieczenia pojazdow w tej
    firmie - czy korzystanie z nich jest legalne ? czy nie spowoduje utraty
    prawa do ubezpieczenia ? ktos korzystal z tego i to dziala ? czy pytaja
    o dane osoby, ktora udostepnila kod ?

    http://www.money.pl/forum/kod-promocyjny-liberty-dir
    ect-90982389-t2808612.html

    http://ipolisa.pl/5-procent-znizki-na-OC-i-AC-w-Libe
    rty-Direct-przy-platnosci-karta,artykul,465

  • 2. Data: 2012-03-10 18:13:26
    Temat: Re: kody rabatowe liberty direct
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-03-10 13:45:17 niejaki crauss napisał:
> [...]
    > firmie - czy korzystanie z nich jest legalne ? czy nie spowoduje utraty
    > prawa do ubezpieczenia ? ktos korzystal z tego i to dziala ? czy pytaja

    jak podasz kod znajomego ty dostajesz x zł zniżki i znajomy dostaje x zł
    zniżki

    dlatego jest tylu chętnych do podawania swoich kodów

    mój znajomy korzystał z mojego kodu - ale raczej mnie się o nic nie pytali
    - tylko poinformowali że taki i taki powołał się na mój kod więc w związku
    z tym dostaje zniżkę

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2012-03-10 19:52:38
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-10 18:13, p0li pisze:
    > mój znajomy korzystał z mojego kodu - ale raczej mnie się o nic nie pytali
    > - tylko poinformowali że taki i taki powołał się na mój kod więc w związku
    > z tym dostaje zniżkę

    Czy piszesz o zniżce dla nowych klientów? Aby być nowym klientem nie
    można mieć w ciągu ostatniego roku ubezpieczenia w Liberty Direct.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-03-10 20:40:30
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-03-10 19:52:38 niejaki Czeslawek napisał:
    > Czy piszesz o zniżce dla nowych klientów? Aby być nowym klientem nie
    > można mieć w ciągu ostatniego roku ubezpieczenia w Liberty Direct.

    dokładnie - dla nowych klientów

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2012-03-10 21:36:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 10 Mar 2012 18:13:26 +0100, p0li <p...@a...SCHNITT.pl>
    wrote:

    >mój znajomy korzystał z mojego kodu - ale raczej mnie się o nic nie pytali
    >- tylko poinformowali że taki i taki powołał się na mój kod więc w związku
    >z tym dostaje zniżkę

    To podaj swój kod na priva, jeżeli możesz. Bo będę ubezpieczał auto w
    LD, wolę podać Twój kod niż jakiś z netu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02

  • 6. Data: 2012-03-10 22:57:05
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-03-10 21:36:26 niejaki jerzu napisał:

    > To podaj swój kod na priva, jeżeli możesz. Bo będę ubezpieczał auto w
    > LD, wolę podać Twój kod niż jakiś z netu.

    poszło

    --
    P0zdrawiam
    p0li