  • 1. Data: 2012-03-10 07:08:31
    Temat: Lublin - Katowice
    Od: "Iglo" <f...@g...pl>

    Dziś późnym wieczorem przedostać się muszę między z Lublina do Katowic i powrót.
    Program nawigacyjny pokazuje jakiś kosmos jako najszybszą trasę - z Radomia
    powrót siódemką aż do 50 i dopiero do Gierkówki. Koło jakieś straszne.
    Myślałem z Radomia jechać 12 na Piotrków, czy może w Radomiu odbić na Kielce i
    potem jakoś w prawo na Śląsk? Podpowiedzcie skuteczne rozwiązanie.

  • 2. Data: 2012-03-10 08:19:04
    Temat: Re: Lublin - Katowice
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    polecałbym od Radomia siódemką na Jędrzejów (od skarżyska do obwodnicy kieleckiej
    masz dwupasmówkę), od Jędrzejowa o Siewierza praktycznie zawsze płynny ruch. Potem w
    dół prze sosnowiec do Katowic.

    Jedyny zonk to objad w Jędrzejowie w związku z przebudową zjazdu (nowego śladu na
    szczekociny).

  • 3. Data: 2012-03-10 08:56:38
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Kielce i
    > potem jakoś w prawo na Śląsk? Podpowiedzcie skuteczne rozwiązanie.

    mozesz pojechać na Sandomierz i Kraków a później autostradą

    ja jeżdżę na Radom - Piotrków i od Piotrkowa "gierkówką". Może dalej ale
    jakoś wolę tą trasę
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2012-03-10 12:28:05
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-03-10 07:08, Iglo pisze:
> [...]
    > Myślałem z Radomia jechać 12 na Piotrków, czy może w Radomiu odbić na Kielce i
    > potem jakoś w prawo na Śląsk? Podpowiedzcie skuteczne rozwiązanie.

    witam,
    też słyszałem że dobry jest wariant przez Piotrków. Od Piotrkowa do
    Katowic masz dwa pasy i w zasadzie bez utrudnień lokalnych.
    Ja natomiast swego czasu dość często jeździłem przez Kielce, Jędrzejów,
    Zawiercie, Siewierz. W sobotę wieczorem nie powinno być tłocznie. Jeśli
    chodzi o stan drogi to jest ok (Jędrzejów-Siewierz).
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 5. Data: 2012-03-11 17:34:19
    Od: "Iglo" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Pojechałem Lublin - Puławy - Radom - Kielce
    - Jędrzejów - Siewierz - Katowice. Powrót tak samo. Odcinek Jędrzejów -
    Zawiercie, ok północy w sobotę to była prawdziwa przyjemność, zerowy ruch,
    fajna nawierzchnia, kręta droga, cały czas na długich.. Super jazda, frajda
    nawet w kanapowo zawieszonym kombi.
    Pozdrawiam, Maciej.