  • 1. Data: 2019-08-14 17:11:35
    Temat: mazda 6 2002 rocznik
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Tak wiem że mazda rdzewieje.
    Wiedziałem o tym jak kupowałem.
    Problem jest taki że potrzebowałem auto które się nie zepsuje
    w ciągu półroku robiąc trase Gliwice Kraków.
    Auto w półroku zrobiło 20 kkm i zepsuło się raz.
    Padł akumlator.

    Problem drugi jest taki że ja przywiązuje się do samochodów.
    Auto przejechało kolejne 20 kkm.
    Warte jest 5 tysięcy.

    I tylko ta rdza.
    Objechałem kilka warsztatów blacharskich.
    Z reguły machali rekami.

    W końcu pojechałem do siebie na wieś.
    Jest zakład gdzie robią dobrze i wszyscy ich chwalą.
    Gość akurat robił jakiegoś pegouta.
    Całe podwozie rozkręcone wyczyszczone do gołej blachy.

    Fachowiec popatrzył na moją mazde i powiedział 4200 zł polskich.
    Całe podwozie + dolny pas (nadkola i progi) zrobione.

    Alternatywa :
    kupić jakiegoś forda mondeo z 2010+ roku z tym silnikiem za 30kzł.
    I zapomnieć o rdzy na 10 lat.
    Ale 20 kzł to jest trochę kasy.

    Co robić?

  • 2. Data: 2019-08-14 17:21:06
    Temat: Re: mazda 6 2002 rocznik
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Aug 2019 08:11:35 -0700 (PDT), Bolko

    > Warte jest 5 tysięcy.

    Akurat, mojej M6 z 2007 (po lifcie) z przelotem 180tkm nie chcą
    nawet za 10, pomimo że jestem pierwszym właścicielem. ;P Oddaję jutro
    rodzicom żeby zajeździli do końca.

    > Co robić?

    Zapudrować syfa jak ci estetycznie nie odpowaida i jeździć póki nie
    zaczniesz nóg podnosić podczas przejeżdżania przez kałuże. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2019-08-14 21:23:34
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Alternatywa :
    > kupić jakiegoś forda mondeo z 2010+ roku z tym silnikiem za 30kzł.
    > I zapomnieć o rdzy na 10 lat.
    > Ale 20 kzł to jest trochę kasy.
    >
    > Co robić?

    Kupić starsze Volvo i nie marudzić.
    Mam z 2003, nalot półmilionowy i właśnie wózek zaliczył awarię... wężyk
    raczył sobie sparcieć. Rdzę jak poszukasz, to znajdziesz, ale nie na
    progach, a na rancie drzwi tylnych - obdarte od anteny CB.
    Mam XC70D5, teraz warte może 15k, absolutnie niesprzedawalny samochód.
    Nie opłaca się po prostu go sprzedawać :)

    Poszukaj czegoś takiego.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. zanim kupisz zrób dłuższą jazdę próbną, nie każdemu samochód z tak
    "niezdecydowanym" układem kierowniczym odpowiada ;)