  • 1. Data: 2010-09-16 15:27:48
    Temat: Wykupienie assistance na europe (Niemcy) tylko na tydzien
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    ktora polska ubezpieczelnia oferuje assistance na cala europe na tydzien czy
    chocby miesiac.
    Dzwonilem do PZU i Liberty i trzeba minimum na rok.
    A moj kuzyn jedzie do Niemiec tylko na weekend.

    Chyba ze ktos zna bardzo tanie, ktore mozna kupic na rok.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2010-09-16 15:30:45
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-09-16 15:27, topek pisze:
    > na cala europe na tydzien

    Warta sprzedaje na dwa tygodnie. W grudniu ur. kosztowało to 45 zł.
    Assistance nie wykluczało Serbii i Macedonii (jak PZU).
    P.

  • 3. Data: 2010-09-16 15:32:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chocby miesiac.
    > Dzwonilem do PZU i Liberty i trzeba minimum na rok.
    > A moj kuzyn jedzie do Niemiec tylko na weekend.

    A ma AC?
    Gdzie jest ubezpieczony?

  • 4. Data: 2010-09-16 15:54:34
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 15:27, topek pisze:
    > Chyba ze ktos zna bardzo tanie, ktore mozna kupic na rok.

    za 150zł masz tu
    http://www.starter24.pl/PL/oferta/starter_assistance
    /osobowe/ plus jest
    taki, że w dowolnej chwili jedziesz i się nie martwisz. Mnie się
    zdarzają takie strzały, że wieczorem nie wiem, że jadę a rano już muszę
    dlatego wybrałem na rok.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-09-16 16:03:08
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 15:27, topek pisze:
    > Chyba ze ktos zna bardzo tanie, ktore mozna kupic na rok.

    ja mam osobiście w skip (stowarzyszenie kierowców i pasażerów) bierz
    tylko pod uwagę, że nie ma co liczyć na przytarganie uszkodzonego auta
    do kraju w ramach tego ubezpieczenia. Takie warianty ma chyba jakiś tam
    pzmot czy coś. Ale ceny jak patrzyłem chyba od 350zł, wtedy do kwoty
    3000zł auto przytargają do kraju.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-09-16 16:05:42
    Od: "WoJ" <janwojx@we@wq@wp.pl>

> [...]
    > chocby miesiac.
    > Dzwonilem do PZU i Liberty i trzeba minimum na rok.
    > A moj kuzyn jedzie do Niemiec tylko na weekend.

    PTU ma za 55 i 80 zł na 15 dni.
    To droższe ma opcję holowania do 4500zł.
    J.

  • 7. Data: 2010-09-16 16:08:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WoJ" <janwojx@we@wq@wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > PTU ma za 55 i 80 zł na 15 dni.

    Po ostatnich doświadczeniach z likwidacją szkody w PTU (sprawa w sądzie,
    wcześniej totalny zlew) trzymał bym się jak najdalej od tej firmy.

  • 8. Data: 2010-09-16 16:10:14
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 16:08, Cavallino pisze:
    > Po ostatnich doświadczeniach z likwidacją szkody w PTU (sprawa w sądzie,
    > wcześniej totalny zlew) trzymał bym się jak najdalej od tej firmy.

    Chyba by nie olali klienta który dzwoni do nich po awarii na
    autostradzie :)?

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-09-16 16:31:13
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 16:05, WoJ pisze:
    > PTU ma za 55 i 80 zł na 15 dni.
    > To droższe ma opcję holowania do 4500zł.
    > J.

    a skąd te ceny, bo na ich stronie nie mogę się doszukać cennika wariantu
    cała Europa z holowaniem.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-09-16 19:40:04
    Od: "WoJ" <janwojx@we@wq@wp.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

    > a skąd te ceny, bo na ich stronie nie mogę się doszukać cennika wariantu
    > cała Europa z holowaniem.

    gdzieś w necie znalazłem i potwierdziłem w rozmowie telefonicznej z
    oddziałem w Sopocie.
    J.