  • 21. Data: 2007-07-16 20:02:01
    Temat: Re: metro ethernet 20Mbit za ok 2000zl
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    > Na Slasku, a dokladnie to z tego co wiem to tylko w Katowicach. Niestety
    > lacza bez gwarancji.

    Czyli sprzedają symetryczną neostradę ?

  • 22. Data: 2007-07-16 20:02:21
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Na Slasku, a dokladnie to z tego co wiem to tylko w Katowicach. Niestety
    > lacza bez gwarancji.

    gwarancji czego ?
    Przepustowości - dzisiaj każdy szanujący się dostawca spokojnie pozwoli
    wysycić
    łącze do zakupione przepustowości.
    Gwarancja działania - chcesz żeby ktoś Ci zagwarantował ileśtam procent
    dostępności ?
    Co jak co, ale TP będzie miała najwyższą dostępność.

    A może coś innego chcesz mieć zagwarantowane ? Czas usunięcia awarii ?
    Wierz mi, jeżeli to nie jest GTS/Netia czy też inni walczący z BSA
    dzierżawiący czyjeś kable,
    to będzie na przyzwoitym poziomie, to jest do 4h w przypadku uszkodzenia
    kabla światłowodowego.

    Marcin

  • 23. Data: 2007-07-16 20:41:37
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Marcin Kuczera pisze:
    > to będzie na przyzwoitym poziomie, to jest do 4h w przypadku uszkodzenia
    > kabla światłowodowego.

    No chyba, że tak jak z internetdslem - zrobią reformę polegającą na tym,
    że w weekendy serwis nie pracuje.
    --
    Olek