  • 171. Data: 2012-01-10 12:24:19
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    > Szkoda tylko, że fakty temu przeczą. Win 7 ma wymagania takie same, jak
    > Vista. Pracuje też z taką samą wydajnością jak Vista po SP.

    Bzdury gadasz towarzyszu ... W7 ma zdecydowanie mniejsze wynagania niż Vista
    ... trzeba to sprawdzać na maszynach z ubiegłego wieku a nie na nowych hiper
    wydajnych sprzętach ...

  • 172. Data: 2012-01-10 12:27:19
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Szkoda tylko, że fakty temu przeczą. Win 7 ma wymagania takie same,
    > jak Vista. Pracuje też z taką samą wydajnością jak Vista po SP.

    Być może podobnie jak Vista po SP2. Czyli dwa/trzy lata później. CBDU.

    > Zwłaszcza wydajne karty graficzne są coraz bardziej energooszczędne :P

    Takich potworów nikt nie montuje w netbookach, tabletach ani telefonach.

    7-due-to-high-specs-62212431.htm

    > Przeczytaj jeszcze raz i spróbuj zrozumieć zwłaszcza ten fragment:
    > "certainly has the required specs for a Windows Phone 7 device"

    Ale o co się ze mną kłócisz? Zapytaj Chinoli, dlaczego tak mataczą.

  • 173. Data: 2012-01-11 00:16:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 13:24:19 +0100, Chris napisał(a):

    > Bzdury gadasz towarzyszu ... W7 ma zdecydowanie mniejsze wynagania niż Vista
    > ... trzeba to sprawdzać na maszynach z ubiegłego wieku a nie na nowych hiper
    > wydajnych sprzętach ...

    Na maszynach z ubiegłego wieku? Może od razu na Odrze albo nowocześniejszym
    nieco C64?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 174. Data: 2012-01-11 00:21:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 13:27:19 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Być może podobnie jak Vista po SP2. Czyli dwa/trzy lata później. CBDU.

    Akurat ten SP który miał coś wspólnego z wydajnością to SP1. Czyli jednak
    nie dwa/trzy lata później.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Takich potworów nikt nie montuje w netbookach, tabletach ani telefonach.

    A kto mówił o netbookach, tabletach czy telefonach? Dla ułatwienia nie
    kasuję tylko podkreślam o czym mowa, żebyś był w stanie sprawdzić.

    PS A co do tego że nikt nie montuje w notebookach, spójrz może na jakiegoś
    Alienware. Możesz się zdziwić.

    > Ale o co się ze mną kłócisz? Zapytaj Chinoli, dlaczego tak mataczą.

    Ale dlaczego miałbym ich pytać? To ty twierdzisz, że Huawei nie produkuje
    sprzętu wystarczająco mocnego by podołać Windows Phone. Jobs kiedyś
    twierdził że nikt nie potrzebuje MMS w iphone. Edycję później był to
    amazing feature.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 175. Data: 2012-01-11 00:38:28
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Akurat ten SP który miał coś wspólnego z wydajnością to SP1. Czyli
    > jednak nie dwa/trzy lata później.

    Niczego to zmienia. Nadal 7 jest bardziej żwawe niż Vista, mimo że nowsze.

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A kto mówił o netbookach, tabletach czy telefonach?

    Wątek był o telefonach i zasobożerności androidów. Stamtąd przeszedł na
    temat coraz lżejszych systemów dla urządzeń mobilnych zamiast coraż
    cięższych. Jakaś androidowa łajza zaczęła w to wplątywać prehistoryczne XP.

    > Ale dlaczego miałbym ich pytać?

    Bo to oni powiedzieli, że WP7 ma jak na ich gust zbyt wysokie wymagania.

    > To ty twierdzisz, że Huawei nie
    > produkuje sprzętu wystarczająco mocnego by podołać Windows Phone.

    Bynajmniej.

  • 176. Data: 2012-01-11 09:23:21
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Andrzej Libiszewski nabazgrał(a):

    > Na maszynach z ubiegłego wieku? Może od razu na Odrze albo
    > nowocześniejszym nieco C64?

    To nie tak dawno było jak byś zobaczył kalendarz :) w firmie dalej pracuję
    na starym sprzęcie mającym już 7 czy 8 lat i dalej spokojnie można na tym
    pracować.

    Ja do niedawna miałem laptopa z pentium mobile 1.5 a żona ma dalej pentium
    mobile tylko że 2.0 i jakoś to działa dalej bez problemu.

    A teraz wracając do wydajności to testowo z racji zawodu miałem na w/w
    postawione zarówno W7 jak i Vistę ... i o ile W7 chodził bez problemu to na
    Vista już nie było tak pięknie, widać było zdecydowaną utratę wydajności.

  • 177. Data: 2012-01-11 10:52:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 01:38:28 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Niczego to zmienia. Nadal 7 jest bardziej żwawe niż Vista, mimo że nowsze.

    Nie jest.

    > Wątek był o telefonach i zasobożerności androidów. Stamtąd przeszedł na
    > temat coraz lżejszych systemów dla urządzeń mobilnych zamiast coraż
    > cięższych. Jakaś androidowa łajza zaczęła w to wplątywać prehistoryczne XP.

    Bo też teza o coraz lżejszych systemach nie została ograniczona do urządzeń
    mobilnych. Zresztą nie jest prawdziwa ani tu, ani tam. Przykład? Kolejne
    wersje iOS, działające coraz słabiej na starszych urządzeniach lub nie
    działające wcale.

    > Bo to oni powiedzieli, że WP7 ma jak na ich gust zbyt wysokie wymagania.

    A ja pokazałem ci ich sprzęt, który parametrami zdecydowanie przewyższa
    wymagania WP7. Masz ochotę zaprzeczać faktom, proszę bardzo.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 178. Data: 2012-01-11 10:58:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 10:23:21 +0100, Chris napisał(a):

> [...]
    > na starym sprzęcie mającym już 7 czy 8 lat i dalej spokojnie można na tym

    Oczywiście, że można. Ostatnia Odra została przecież wyłączona nie tak
    dawno temu.

    > Ja do niedawna miałem laptopa z pentium mobile 1.5 a żona ma dalej pentium
    > mobile tylko że 2.0 i jakoś to działa dalej bez problemu.

    Ależ oczywiście.

> [...]
    > Vista już nie było tak pięknie, widać było zdecydowaną utratę wydajności.

    Ja również miałem postawioną Vistę od czasów publicznej bety, później była
    moim systemem podstawowym - teraz jest nim W7. Zmiana z Visty na W7 nie
    przyniosła mi właściwie żadnych zmian w wydajności - porównuję tu
    oczywiście Vistę po SP. Dotyczy to zarówno stacjonarki, jak i niemłodego
    już laptopa, który doczekał się zmiany systemu na W7 dopiero niedawno -
    wcześniej jakoś nie było potrzeby.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 179. Data: 2012-01-11 11:38:54
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-11 01:38, Skrypëk pisze:
    > ż cięższych. Jakaś androidowa łajza zaczęła w to wplątywać prehistoryczne XP

    sam jestes lajza
    i po Twoich wypowiedzich swiadczy, ze w wiekszosci nie wiesz o czym mowisz

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 180. Data: 2012-01-11 11:41:36
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

> [...]

    > oczywiście Vistę po SP. Dotyczy to zarówno stacjonarki, jak i niemłodego
    > już laptopa, który doczekał się zmiany systemu na W7 dopiero niedawno -

    Podaj jeszcze konfig tego sprzętu .....

    Przeczytaj wyrażnie co piszę, na dobrym sprzęcie nie będziesz widział
    różnicy ale na zabytkowych sprzętach jest nawet po SP2.