  • 91. Data: 2012-10-04 18:56:41
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > Przecież w polskich, we wcześniej zdefiniowanych przelewach też nie
    > wysyłają SMSów. Robię przelew i po sprawie. Tak samo szybko jak u Was
    > w Ameryce.

    u nich można zrobic dowolny przelew bez dodatkowej autoryzacji ;-)

    jak poznasz login i numer konta możesz mu opedzlować konto do zera i nawet
    nie udowodni ze to nei on to zrobił.

  • 92. Data: 2012-10-04 18:57:26
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Przecież w polskich, we wcześniej zdefiniowanych przelewach też nie
    > wysyłają SMSów. Robię przelew i po sprawie. Tak samo szybko jak u Was w Ameryce.

    Nie sądzę aby koledze Chrisowi w przykładzie z biznesmenem z zepsutym
    iPhone5 na nadroższym (na Mazurach) jachcie chodziło o przlew wcześniej
    zdefiniowany... Taki biznesman nie robi takich nudnych przelewów :)

  • 93. Data: 2012-10-04 19:02:48
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > u nich można zrobic dowolny przelew bez dodatkowej autoryzacji ;-)
    >
    > jak poznasz login i numer konta możesz mu opedzlować konto do zera i
    > nawet nie udowodni ze to nei on to zrobił.

    No jak hackerom dajesz poznac swoj login i haslo to nie widzę problemu...
    Widac bardzo chojny jestes :)

  • 94. Data: 2012-10-04 19:23:33
    Od: Me <m...@i...com>

    On 10/04/2012 07:02 PM, Pszemol wrote:
    > Widac bardzo chojny jestes :)

    Chojny wielka litera się pisze - to nazwa dzielnicy.

  • 95. Data: 2012-10-04 19:42:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > A te informacje to bierzesz z propagandowki swojego banku?
    >
    > Ja nie potrzebuje dzialajacego telefonu aby odebrac sms w czasie robienia
    > przelewu, a jak pisza tutaj jest to wymagane w Polsce: niewygoda...
    > Ja moge zrobic przelew z dowolnego urzadzenia z internetem, wystarcz haslo
    > do konta: wygoda.

    Po co hasło ?! Dla klientów przelewy bez hasła są wygodniejsze. Nie macie
    tego ? A to pech..

  • 96. Data: 2012-10-04 19:44:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > Karta ta m. in. identyfikuje użytkownika posiadającego usługę u operatora
    > telefonii komórkowej GSM...
    >
    > Inaczej musiałbyś do swej identyfikacji używać numerów seryjnych swojego
    > telefonu i nie miałbyś wygody przełaczania się szybkiego między różnymi
    > operatorami.

    Wiedziałem, że pociśniesz nam brednie.

  • 97. Data: 2012-10-04 19:45:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > O! I też nie potrzebowała telefonu z SMSami aby przełożyc kase z jednej
    > skaprety do drugiej :)

    A ja świnkę miałem

  • 98. Data: 2012-10-04 19:46:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > No jak hackerom dajesz poznac swoj login i haslo to nie widzę problemu...
    > Widac bardzo chojny jestes :)

    Kiedy odkryjesz kody jednorazowe ?

  • 99. Data: 2012-10-04 19:54:49
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > Wiedziałem, że pociśniesz nam brednie.

    Jestem pewny że ty napiszesz coś lepszego na temat od ciebie... Dam ci
    kapkę więcej czasu :)

  • 100. Data: 2012-10-04 19:54:50
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > Kiedy odkryjesz kody jednorazowe ?

    Już dawno je odkryłem - mam 3 konta bankowe w tym jedno konto w Polsce w
    mBanku - jedyny ktory uzywa tego typu paranoicznych zabezpieczen.