  • 111. Data: 2012-10-04 23:00:55
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A czemu nie ? Jestem w Chinach, jestem w Himalajach, jestem na
    > Antarktydzie, jestem na rejsie dookola swiata, jestem na lotniskowcu...
    >
    > Wk* mnie to uzaleznienie od internetu, jeszcze troche a komputera nie
    > uruchomisz bez lacznosci, a tu mamy jeszcze uzaleznienie od kuriera i od
    > zasiegu GSM :-)

    Moj bank nie wymaga ode mnie posiadania telefonu komorkowego... Pretensje
    miej do swojego banku :)

  • 112. Data: 2012-10-04 23:00:56
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > no tak, stałeś się już Amerykaninem pełną gębą ;-) przynajmniej w
    > warstwie intelektualnej.

    A merytorycznie potrafisz sie odnieść do argumentu czy tylko dowcipkować
    potrafisz?

    Skąd ten hacker weźmie kombinację login/password do mojego konta?
    Będzie sobie siedział i rozszyfrowywal paczki SSL wysyłane między moim
    komputerem a witryną banku?

  • 113. Data: 2012-10-04 23:00:57
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > to co pisze Pszemol jest porażające :)
    >
    > ciężko mi uwierzyć że do banków w USA można sie zalogować jak do facebooka czy
    allegro :)

    Dlaczego ci tak ciężko uwierzyć w *fakty*?

    Witryna banku rozpoznaje komputer z ktorym się laczysz i połączenie z
    nowego komputera obłożone jest serią dodatkowych pytań autoryzujących
    ustawionych w profilu użytkownika, ale potem już wystarcza znać login i
    haslo.

    Cała idea rozwiązania ma na celu zapewnienie rozsądnego poziomu
    bezpieczeństwa i ochrony przed nieautoryzowanym dostępem przy jednoczesnym
    minimalnym poziomie upierdliwości dla właściciela rachunku jaką osiaga sie
    przez nie wymaganie histerycznie smiesznych tokenow, smsow, dodatkowych
    hasel przy logowaniu sie codziennym z tego samego komputera od roku.

  • 114. Data: 2012-10-05 01:20:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl>

    > Wiedziałem, że pociśniesz nam brednie.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Subscriber_identity_mod
    ule

  • 115. Data: 2012-10-05 01:56:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    .googlegroups.com...

    > konto Biznes w Millenium, do autoryzacji tez trzeba mieć konkretny
    > telefon.
    >
    > a to jest raczej konto dla nawet bardzo dużych firm :)

    Najwyraźniej wszystkie banki w Polsce mają wygodę klienta w nosie.

  • 116. Data: 2012-10-05 02:23:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2012 21:00:55 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Moj bank nie wymaga ode mnie posiadania telefonu komorkowego... Pretensje
    > miej do swojego banku :)

    Nie mam pretensji. Na jednym koncie jestem uzalezniony, na pozostalych nie,
    mimo ze "to takie wygodne i zalecane" :-P

    Fakt ze wciska to coraz wiecej bankow ... nie martw sie, do usa tez ta moda
    dojdzie :-)

    J.

  • 117. Data: 2012-10-05 05:21:28
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > mimo ze "to takie wygodne i zalecane" :-P
    >
    > Fakt ze wciska to coraz wiecej bankow ... nie martw sie, do usa tez ta moda

    Najpierw musi dojsc moda na sms'y :)
    Dužo >50 latkôw tutaj nie uzywa sms'ôw.

  • 118. Data: 2012-10-05 08:41:42
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Widziałem wideo na youtube jak ktoś sobie wkładał samemu taką kartę
    > RFID do iPhone 4 po wcześniejszym spiłowaniu jej ciutkę aby się
    > zmieściła.

    Powinni zrobić iNożyczki bo widzę że bez tego to ciężko obsłużyć ten telefon
    :)

  • 119. Data: 2012-10-05 09:35:27
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał:

    > Powinni zrobić iNożyczki bo widzę że bez tego to ciężko obsłużyć ten telefon

    I to będzie kolejna "najnowsza technologia"

  • 120. Data: 2012-10-05 09:54:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tomek nabazgrał(a):

    > I to będzie kolejna "najnowsza technologia"

    Problem będzie jak będą mieli na to patent :)