  • 11. Data: 2013-03-21 08:00:03
    Temat: Re: mój pierwszy smartfon
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-20 21:23, Nika pisze:
> [...]
    > - mile widziana możliwość włożenia karty pamięci, ale nie jest to
    > warunek niezbędny, o ile wielkość pamięci fabrycznej będzie przyzwoita
    >
    > Po kilku dniach grzebania po internecie (żadna wyszukiwarka nie
    > uwzględnia wszystkich tych parametrów, do tego często mają niedokładne
    > informacje) miałam trzy opcje: LG Optimus L7, Motorola Deluxe i
    > Samsung Galaxy Ace 2. Ale w LG chyba w końcu nie ma minutnika, o
    > Motoroli przeczytałam jakąś miażdżącą recenzję. Czyli co, zostaje
    > tylko ten Samsung?
    >
    > Będę wdzięczna za wszelkie uwagi, porady itp.

    Odradzam zakup urządzenia zwanego smartfonem. W zamian proponuje (może
    jeszcze gdzieś dostępny) normalny, a wszystko mający telefon - Samsung
    Monte. Dźwięk jak brzytwa, nowa bateryjka wytrzymuje około1- 2 tygodni,
    a nie 1-2 dni. Z tego co wymieniasz nie ma tylko flesza przy aparacie
    foto, ale chyba zdajesz sobie sprawę że we większości dzisiejszych
    smartfonów ten flash to diodka przekolorywująca fotkę na niebiesko?

  • 12. Data: 2013-03-21 08:19:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Trybun" napisał:

    > proponuje (może jeszcze gdzieś dostępny) normalny,
    > a wszystko mający telefon - Samsung Monte. [..]
    > tego co wymieniasz nie ma tylko flesza przy aparacie foto,

    Za to pozostałe warunki, między innymi - cytuję:
    "- model jakiś w miarę nowy (najdalej z ubiegłego roku)"
    spełnia z naddatkiem, że o Androidzie już nie wspomnę? ;->
    Zastanawia mnie taka rzecz, dość powszechna we wszelkich dyskusjach z
    serii "co wybrać?": dlaczego niektórzy ludzie z takim uporem proponują
    rzeczy "najmojsze", ignorując wymagania postawione przez pytających? Jakaś
    forma dowartościowania swojej niegdysiejszej decyzji? Zaraz do kompletu
    dołączy arcytroll, dziwując się, że nikt nie chce jego fajfona, a kwestię
    trzycyfrowej ceny załatwi starym argumentem "przecież kosztuje tylko 199
    USD" ;->

    JoteR

  • 13. Data: 2013-03-21 08:54:50
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-21 08:19, JoteR pisze:

> [...]
    > kompletu dołączy arcytroll, dziwując się, że nikt nie chce jego
    > fajfona, a kwestię trzycyfrowej ceny załatwi starym argumentem

    To była tylko moja luźna sugestia.. A swoja drogą bardzo bym był ciekawy
    jednemu z warunków jakie postawiła Nika - konieczność Androida na
    pokładzie? Może ona nie wie, ale zużycie baterii w aparacie to główna
    rola właśnie tego systemu, nawet jak nic nie robi to żre prąd za
    trzech.. Druga sprawa - model najnowszy, przecież tego Monte można
    poznać po tym że jest tylko telefonem a nie smartfonem bo nie posiada
    system operacyjnego. Ma ekran dotykowy, waży niecałe 100gram, ładnie i
    nowocześnie wygląda, o co może chodzić więcej?

    A z tym to akurat w moim wypadku prosta sprawa - Monte mam od 3 lat, i
    nie mogę na niego złego słowa powiedzieć. Powiem tylko tyle że
    prawdziwego smartfona kupiłem tylko dla dwu rzeczy - obsługi dualsim
    (Aero2) i ze względu na to że lubię od czasu do czasu pobuszować w
    terenie - możliwość zainstalowania pozycjonera.
    Przemolowi też się nie dziwię - "Fajfon" to naprawdę niezły sprzęt, i co
    do którego ma pewność jakości. Sam pewnie bym go kupił gdyby właśnie nie
    taka cena.

  • 14. Data: 2013-03-21 10:47:52
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Nika" <w...@m...com> wrote in message
    > - Android
    > - odtwarzacz mp3, o czym wspomniałam wyżej

    kazdy android

    > - radio

    trzeba zwrocic uwage

    > - minutnik (nie śmiejcie się, to chyba najczęściej przeze mnie używana

    kazdy android, w co dziwniejszych softach potrzebna dodatkowa aplikacja

    > funkcja zaraz za odtwarzaniem muzyki)
    > - GPS

    trzeba zwrocic uwage

    > - aparat z fleszem i jakimś przynajmniej elementarnym zoomem

    mimo ze ma to kazdy aparat w androidzie to ta funkcja nie ma sensu,
    zoom bedzie tylko cyfrowy, czyli bedzie to cos co mozna zrobic dowolnym
    programem graficznym

> [...]
    > - mile widziana możliwość włożenia karty pamięci, ale nie jest to warunek
    > niezbędny, o ile wielkość pamięci fabrycznej będzie przyzwoita

    http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=
    0&idAvailability=1&YearAnnounced=0&nPriceLow=0&nPric
    eHigh=350&idCurrency=0&idFormFactor=0&idSIMType=0&id
    DualSIM=0&idQwerty=0&HeightMax=0&WidthMax=0&Thicknes
    sMax=0&WeightMax=0&idOS=8&idOSVersion=230&idOSWhen=0
    &nminCPUMHz=0&nCPUCores=0&nminRAMMB=512&nminInternal
    StorageMB=4000&idExpansionCard=1&idDisplay=0&nminDis
    playX=0&nminDisplayY=0&nmaxDisplayX=0&nmaxDisplayY=0
    &fminDisplaySize=0&fmaxDisplaySize=0&nPixelDensity=0
    &idDisplayTech=0&idTouchscreen=0&idAccelerometer=0&i
    dGyro=0&idCompass=0&id35mm=0&idCamera=1&idCameraFlas
    h=1&idVideoRecorder=0&idSecondaryCamera=0&idGPS=1&bW
    LAN=0&idNFC=0&bEDGE=0&bGPRS=0&idBluetooth=0&bIR=0&bE
    mail=0&bWAP=0&bJava=0&idRadio=1&bMMS=0&idRingtones=0
    &sColor=&nBatteryCapacity=0&StandBy=0&TalkTime=0&sFr
    eeText=

  • 15. Data: 2013-03-21 12:09:47
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2013-03-21 08:54, Trybun pisze:

> [...]
    > pokładzie? Może ona nie wie, ale zużycie baterii w aparacie to główna
    > rola właśnie tego systemu, nawet jak nic nie robi to żre prąd za

    Jest jedna aplikacja na Androida, którą chcę mieć i tyle.

    - -

    Nika

  • 16. Data: 2013-03-21 13:24:12
    Od: Nika <w...@m...com>

    W wyborze parametrów kierowałam się głównie zasadą "żeby miał wszystko
    to, co stary telefon + Android". Dziękuję za wszelkie porady, będę
    wiedziała, czego szukać, a z czym sobie dać siana.

    - -

    Nika

  • 17. Data: 2013-03-21 13:31:19
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-21 12:09, Nika pisze:

    > Jest jedna aplikacja na Androida, którą chcę mieć i tyle.
    >
    > - -
    >
    > Nika

    To już zmienia postać rzeczy. :-)

  • 18. Data: 2013-03-21 15:13:55
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Trybun <i...@y...com> wrote:

> [...]
    > Nika - konieczność Androida na pokładzie? Może ona nie wie, ale zużycie
    > baterii w aparacie to główna rola właśnie tego systemu, nawet jak nic nie

    Znaczy, ktos cichaczem podmienil system w moim zapasowym samsungu mini 2,
    ktorego glowna rola jest lezenie, odebranie kilku SMS-ow dziennie, i czasem
    jakas niedluga rozmowa. W takim trybie pracy wytrzymuje 12-13 dni. Tak,
    ciagle wlaczony.

  • 19. Data: 2013-03-22 15:17:09
    Od: Leszek <l...@w...peel>

    W dniu 2013-03-21 15:13, Andrzej pisze:

> [...]
    > jakas niedluga rozmowa. W takim trybie pracy wytrzymuje 12-13 dni. Tak,
    Czy ktoś może to potwierdzić, że nawet nie wybudzany potrafi tyle wytrzymać?
    Nie jestem złośliwy, słysząc to jestem jak niewierny Tomasz.
    L.

  • 20. Data: 2013-03-23 07:57:36
    Od: Trybun <i...@y...com>

> [...]
    > jakas niedluga rozmowa. W takim trybie pracy wytrzymuje 12-13 dni. Tak,

    Całkiem prawdopodobne że możesz mieć rację. Przez pięć dni używałem
    telefonu z umiarkowaniem, tj. kilkuminutowe rozmowy, sms-y i łącznie
    kilkanaście minut połączenia z netem poprzez wi-fi. Dualsim wyłączony,
    3g wyłączone, no i po pięciu dniach mam jeszcze 32% mocy w baterii.
    Mocno wątpię żebym jakoś w dużo większym stopniu uzyskał lepszy wynik w
    telefonie bez systemu, albo z innym niż Android systemem. Chyba jednak
    źle zinterpretowałem dane zużycia baterii, które pokazują że Android
    zużywa 70-80% całego zużycia, po prostu brak Androida nie sprawi te
    70-80 zużycia prądu nie będzie zużyte przez inny system który jest w
    danym telefonie.