  • 21. Data: 2013-03-27 11:04:35
    Temat: Re: mój pierwszy smartfon
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "Nika" <w...@m...com> napisał w wiadomości
    news:kieppk$prn$1@node1.news.atman.pl...

    > Jest jedna aplikacja na Androida, którą chcę mieć i tyle.

    Można spytać jaka? Wkurzone ptaki są chyba na wszystkie systemy ;)

  • 22. Data: 2013-03-27 11:16:51
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-03-20 21:23, Nika pisze:
> [...]
    > - odtwarzacz mp3, o czym wspomniałam wyżej
    > - radio
    > - minutnik (nie śmiejcie się, to chyba najczęściej przeze mnie używana
    > funkcja zaraz za odtwarzaniem muzyki)
    > - GPS
    > - aparat z fleszem i jakimś przynajmniej elementarnym zoomem
    > - cena trzycyfrowa, oczywiście im taniej, tym lepiej
    > - model jakiś w miarę nowy (najdalej z ubiegłego roku)
    > - mile widziana możliwość włożenia karty pamięci, ale nie jest to
    > warunek niezbędny, o ile wielkość pamięci fabrycznej będzie przyzwoita
    > Będę wdzięczna za wszelkie uwagi, porady itp.

    Sony Xperia. Polecam, bo mogę z czystym sumieniem. Jakiś Samsung też by
    się nadał, ale pewnie byłby droższy.
    Ale do muzyki i tak bym kupił osobno nowy odtwarzacz. Jakiś iRiver.
    Chyba, że lubisz często ładować telefon. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 23. Data: 2013-04-04 18:07:37
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2013-03-27 11:04, destrojer pisze:

    > Użytkownik "Nika" <w...@m...com> napisał w wiadomości

    > Można spytać jaka? Wkurzone ptaki są chyba na wszystkie systemy ;)

    Sleep Like Android :-) Jest podobna na ajfona, ale go nie chcę z powodów
    finansowych i ideologicznych :-)

    - -

    Nika