  • 31. Data: 2009-01-08 12:18:32
    Temat: Re: motor czy samochód??!!
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Rafal K <c...@o...pl> wrote:

> [...]

    Czym jezdzisz to twoj problem ale nie ublizaj 'wszystkim'...

    Fajny aparat byl...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 32. Data: 2009-01-08 12:18:34
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-08 12:59:50 +0100, Don Pedro <n...@o...pl> said:

    > Musiałeś w takim razie trafić na jakąś zajeżdżoną XJ-ę, bo w odczuciu
    > moim i wielu znajomych różnica jest znaczna, zwłaszcza jak się wchodzi
    > wyżej na obroty. Na papierze jest to różnica 10KM, 10Nm, 20km/h na
    > korzyść XJ-y,

    i ze 20 kg.

    > ale jak to odniesiesz procentowo to już jest co innego. Podejrzewam, że
    > przyzwyczajony do singla nie kręciłeś XJ-y wyżej, tylko jeździłeś 'po
    > normalnych' obrotach. Wtedy faktycznie XJ jedzie jak duży fiat.

    Kręciłem oba jak trzeba (R4 też się mi zdaża jednak jeździć ;-) ze
    sprzętami niby wszystko było cacy, ale oczywiście za to nie dam sobie
    nic obciąć, bo to nie moje.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 33. Data: 2009-01-08 12:29:45
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Obaj macie rację. Po prostu czym innym sa odczucia nowicjusza a czym
    innym gościa co juz trochę róznymi sprzętami latał. Dla mnie XJ na
    początku tez była wyrywna, zwłaszcza że była w wersji 61KM. Jak po paru
    latach wsiadłem na XJ Kwiatka to mi się jechało jak rowerkiem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 34. Data: 2009-01-08 13:53:06
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "grzech" <z...@w...pl> wrote
    > Na początek jakieś virago, albo Drag 650.

    I idealna do wyrobienia sobie zlych nawykow przy manewrach parkingowych.
    czytaj: szurania nogami po podlozu.
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 35. Data: 2009-01-08 14:03:56
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote in message

> [...]
    > czytaj: szurania nogami po podlozu.
    > :-)
    >
    >Tak zwane "robienie łabędzia" często sie widzi takich na rututniach.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 36. Data: 2009-01-08 16:00:48
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

> [...]
    >była wyrywna, zwłaszcza że była w wersji 61KM. Jak po paru latach wsiadłem
    >na XJ Kwiatka to mi się jechało jak rowerkiem

    Nie zrozum mnie zle ale w ten dzien jezdzilem 4 motorami na zlocie dosc
    roznymi:) R6, fazerek 600, GS i wlasnie XJ wiec porownanie mam niekoniecznie
    z punktu widzenia nowicjusza;-) Xj-ta byla lekko dojechana a GS i tak jest
    slabszy. Nie mierz doswiadczenia kierowcy patrzac na czym jezdzi, tylko po
    tym jak jezdzi:)

    pzdr/Dzik

  • 37. Data: 2009-01-08 16:41:04
    Od: marider <m...@g...pl>

    Dzik pisze:
> [...]

    Masz racje. Podobnie jak zamiana R6'03 na GPZ500S'95 ktorej kiedys
    probowalem na trasie do Lodzi z kumplem, twierdzac ze R6 "nie jedzie"
    ;)))) Po paru km totalnie zmienilem zdanie :)

> [...]
    > a GS i tak jest slabszy.

    > Nie mierz doswiadczenia kierowcy patrzac na czym jezdzi, tylko po tym jak jezdzi:)

    A nie ILE jezdzi? :)

    XJta to fajny sprzecik, mialem '95 i sobie chwale ze kupilem. Kumpel
    ktory ja ode mnie wzial na pierwsze moto rowniez byl zadowolony. GSem
    500 mialem okazje sie smignac pare razy ale to kupa i jakbym mial znow
    wybierac, wzialbym XJ po '96 z 2ma tarczami na przodzie. Swietna na
    miasto i na trasy, niekoniecznie po najlepszych drogach, spalanie tez ma
    niewielkie i jest wygodna dla kierowcy oraz pasazera.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 38. Data: 2009-01-08 17:43:15
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "marider" napisal...

    > wzialbym XJ po '96 z 2ma tarczami na przodzie.

    Kolega chyba chcial napisac po '98 :)

    > Swietna na miasto i na trasy, niekoniecznie po najlepszych drogach,
    > spalanie tez ma niewielkie i jest wygodna dla kierowcy oraz pasazera.

    Ano zgadza sie. W porownaniu do GS500 i CB500 ma ta zalete ze jest po prostu
    troche wieksza. A silnik R4 - dla jednych wada (chociaz jest chyba tylko
    jedna - wiecej do serwisowania) a dla innych zaleta. Swoja zrobilem
    kilkadziesiat kkm i w sumie jestem zadowolony. Do turlania sie po wioskach
    jak znalazl.

    ps. od czasu do czasu tez tak mam ze "motur nie chce jechac". Jak pisal Don
    Pedro - mozna przegonic >7k obrotow to jest troche lepiej :)

    Pozdrawiam
    marvin
    xj600s

  • 39. Data: 2009-01-08 20:52:55
    Od: marider <m...@g...pl>

    marvin pisze:
    > Uzytkownik "marider" napisal...

    > Kolega chyba chcial napisac po '98 :)

    Masz racje, 96 miala tylko inne owiewki i chyba inne gazniki o ile
    dobrze pamietam ;)

    Pzdr

  • 40. Data: 2009-01-09 06:17:38
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    marider pisze:
    > Masz racje. Podobnie jak zamiana R6'03 na GPZ500S'95 ktorej kiedys
    > probowalem na trasie do Lodzi z kumplem, twierdzac ze R6 "nie jedzie"
    > ;)))) Po paru km totalnie zmienilem zdanie :)

    Przesiadłem się kiedyś na chwilę z FJ1100 na R6 i też doszedłem do
    wniosku, że R6 nie jedzie. Obroty, przy których zaczynała ciągnąć do
    przodu były tak absurdalnie wysokie, że dla mnie był to po prostu
    totalny niewypał :) Jak tylko ruszyłem R6 to przypomniało mi się
    powiedzenie "dużo krzyku, pierza mało - powiedział diabeł strzygąc
    kota". :)

    pozdr
    DP
    TL-S