  • 71. Data: 2016-12-08 12:52:58
    Temat: Re: multimetr 600 zł
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 7 grudnia 2016 12:32:12 UTC+1 użytkownik circuitmaker napisał:
    > Ale co Wy chcecie od tego Rigola? Wiadomo, że nie jest to Tek,
    > ale też Tek nie kosztuje półtora tysiaka. Bardzo porządny sprzęcik,
    > zwłaszcza po "ulepszeniu".
    Szczególnie, że poprzedni model (1052 czy jakoś tak) Rigola był oferowany przez lata
    przez Agilenta i Lecroya jako ich sprzęt (z odpowiednim narzutem cenowym za prestiż
    umieszczenia loga na obudowie i ekranie startowym), bo nie chciało się naszym wielkim
    projektować prostego oscyloskopu;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 72. Data: 2016-12-08 12:56:53
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To ważne. Ja chyba z 10 razy zajechałem nowe baterie zostawiając miernik
    > na kilka dni.

    Nie ty jeden :)
    Najlepsze, jak trzeba coś pilnie i na już, na wczoraj zmierzyć, a właśnie
    się okazało, że jedyna bateria w okolicy, dokonała żywota w sposób wiadomy
    :)
    Dobrze, jak jest jakiś sklep, kiosk w okolicy czynny. Ale (przerysowując)
    np. nie o 3 w nocy z soboty na niedzielę...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 73. Data: 2016-12-08 15:10:11
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 07.12.2016 o 12:32, circuitmaker pisze:

    > Ale co Wy chcecie od tego Rigola? Wiadomo, że nie jest to Tek,
    > ale też Tek nie kosztuje półtora tysiaka. Bardzo porządny sprzęcik,
    > zwłaszcza po "ulepszeniu".

    Ja tam nic nie mam. Ale chyba zdaniem co niektórych, dopóki nie ma się
    Teka to nie wypada kupować lepszego multimetru niż UT-70.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 74. Data: 2016-12-08 19:40:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-08 07:58, ww wrote:
    > Obejrzałem filmik https://www.youtube.com/watch?v=i2Tkm21dI1g

    Obejrzyj jescze bardziej obiektywny o modelu który wspomniałem:

    https://www.youtube.com/watch?v=Bz6CYDRl1M8

    postaraj się nie wyrabiać sobie opini o czymkolwiek po review Dave. On
    ma charyzmę i troche wiedzy. Ale ma również podejście religijne.

    > i nie
    > jestem przekonany co do Uni-T. Jakość taka sobie nawet w drogim modelu,

    UniT są tanie nie bez powodu. Pytanie brzmi czy są wystarczające dla
    hobbysty. Są. UT51E nie ma się czego wstydzić względem jakiegokolwiek
    miernika w tym zakresie cenowym.

    > tragiczny test ciągłości

    UT61E ma natychmiastowy.

    > (co mnie boli w sumie bardziej niż ta ogólna
    > jakość).

    Używasz 55000 counts do mierzenia ciągłości obwodu i to ma być ważny
    parametr :) No no. Już się nie dziwie jak widziałem elektryka
    biegającego z Sanwą 5000 po budowie mi mierzacego napięcie w gniazdkach.
    *Dokładnie*.

    > Szkoda, że Dave nie zrobił nigdy testu Sanwy.

    Całe szczęście. Dave jest tak daleki od obiektywizmu jak bliskie
    kontakty ma z Brymenem.

  • 75. Data: 2016-12-09 01:51:11
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > parametr :) No no. Już się nie dziwie jak widziałem elektryka
    > biegającego z Sanwą 5000 po budowie mi mierzacego napięcie w gniazdkach.

    Też takie rzeczy widziałem. Może nie na budowie a przy urządzeniach na
    230V i 24V. Firma zaszalała i kupiła porządny sprzęt :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 76. Data: 2016-12-09 08:30:32
    Od: ww <w...@o...pl>

    > Obejrzyj jescze bardziej obiektywny o modelu który wspomniałem:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Bz6CYDRl1M8

    Obejrzałem.

    > postaraj się nie wyrabiać sobie opini o czymkolwiek po review Dave. On
    > ma charyzmę i troche wiedzy. Ale ma również podejście religijne.

    Obejrzałem 1000 jego filmików i mam swoje własne zdanie w tym temacie.

    > UniT są tanie nie bez powodu. Pytanie brzmi czy są wystarczające dla
    > hobbysty. Są. UT51E nie ma się czego wstydzić względem jakiegokolwiek
    > miernika w tym zakresie cenowym.

    Ale ja od początku chce miernik lepszy niż "wystarczający dla hobbysty".
    Taki mam kaprys i już.

    I chyba wezmę jednak BM867s. Kupiłbym sanwę ale nikt oprócz NDN
    nim nie handluje a nie chce u nich kupować.

    > UT61E ma natychmiastowy.

    No fakt. Wygląda ok.

    > Używasz 55000 counts do mierzenia ciągłości obwodu i to ma być ważny
    > parametr :) No no.

    To ma być mimo wszystko miernik ogólnego zastosowania. Badania ciągłości
    używam często więc czemu to ma nie być ważny parametr? Tak samo jak
    kiepski wyświetlacz (chociaż nie wiem czy to dotyczy tego 5000A czy
    tylko starszej wersji 5000).

    > Całe szczęście. Dave jest tak daleki od obiektywizmu jak bliskie
    > kontakty ma z Brymenem.

    Ah te teorie spiskowe.

  • 77. Data: 2016-12-09 16:44:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-09 08:30, ww wrote:
    > Ah te teorie spiskowe.

    No tym razem bazują na faktach, w końcu jakąs kase z Brymena zarabia i
    to od *nie* wiadomo kiedy.

    Atu masz filmik w ktorym Dave mówiąc wprost się skompromitował:

    https://www.youtube.com/watch?v=3-_dUB8vy8U

    Extech[1] który dał dupy najwięcej razy ze wszystkich wliczając w to
    zdechnięcie okazał się winner winner chicken dinner, jako pierwszy z
    zasugerowanych. UniT jako że miał jedne z najlepszych parametry podczas
    testów został olany bo Dave nie lubi UniT.

    Albo religia albo spisek. Oglądaj raczej Lortona. Przynajmniej podchodzi
    obiektywnie.

    [1] Mialem go w rekach. Pierwszy raz widziałem miernik który potrafił
    się zawiesić w trakcie pomiarów niczego albo pokazywac coś z błedem 50%
    przez kilka sekund.

  • 78. Data: 2016-12-12 08:58:23
    Od: ww <w...@o...pl>

    > No tym razem bazują na faktach, w końcu jakąs kase z Brymena zarabia i
    > to od *nie* wiadomo kiedy.

    Tak samo jak nie wiadomo jakie inni mają układy. Dave od dawna zarabia
    na tym, że dostaje różne rzeczy od różnych firm, a jednak nigdy nie
    przeszkadzało mu to pojechać po sprzęcie, który dostał dzięki
    czyjejś uprzejmości.

> [...]
    > zasugerowanych. UniT jako że miał jedne z najlepszych parametry podczas
    > testów został olany bo Dave nie lubi UniT.

    Nie pamiętam dokładnie tego filmu ale jakieś argumenty musiał mieć.
    Lepsze lub gorsze.

    > Albo religia albo spisek. Oglądaj raczej Lortona. Przynajmniej podchodzi
    > obiektywnie.

    Ja tam wole oglądać jak Dave się wyżywa na tym szmelcu niż oglądać 4
    częściowy filmik z którego ostatecznie wynika tylko "mogło być gorzej"
    lub ewentualnie "jak za tą cene to nie tak źle".

    > [1] Mialem go w rekach. Pierwszy raz widziałem miernik który potrafił
    > się zawiesić w trakcie pomiarów niczego albo pokazywac coś z błedem 50%
    > przez kilka sekund.

    Może był uszkodzony. Zdarza się każdemu.

    Nawiasem mówiąc w ostatnim filmiku Dave poleca Uni-t chociaż mógł pewnie
    wybrać jeden ze 150 innych marek.

  • 79. Data: 2016-12-12 17:04:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-12 08:58, ww wrote:
    > Może był uszkodzony. Zdarza się każdemu.

    Mnie się zdarza, Dave się zdarza, ludziom na forach się zdarza. Dzień
    jak codzień w świecie multimetrów.

    > Nawiasem mówiąc w ostatnim filmiku Dave poleca Uni-t chociaż mógł pewnie
    > wybrać jeden ze 150 innych marek.

    Czyżby za chwile miał brandować eev-T?

    Nie nie mógłby. Nikt nie produkuje czegokolwiek co mogło by konkurować
    ze średnimi modelami UniT w tej cenie.

  • 80. Data: 2016-12-16 18:50:44
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-12-05 o 08:55, ww pisze:

    > Te 600-700 to nie jest dla mnie jakaś zabójcza kwota więc raczej nie
    > biorę pod uwagę opcji "kup uni-t za 120, to ci wystarczy". Chcę się
    > pobawić troszkę lepszym sprzętem.

    Nie jest to winer winer cziken diner extech ale może być.

    https://photos.google.com/album/AF1QipOfAJq_zQEjCQR7
    W1HA9bYuQOCfcO6crUSXlvwL?hl=pl

    Tylko czemu to takie wielgachne??