  • 81. Data: 2016-12-16 20:04:36
    Temat: Re: multimetr 600 zł
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-12-16 o 18:50, ww pisze:

    > Nie jest to winer winer cziken diner extech ale może być.
    >
    > https://photos.google.com/album/AF1QipOfAJq_zQEjCQR7
    W1HA9bYuQOCfcO6crUSXlvwL?hl=pl

    "404. Wystąpił błąd.
    Nie można znaleźć żądanego adresu URL na tym serwerze. To wszystko, co
    wiemy."

    Fajny link ;-)

  • 82. Data: 2016-12-17 12:04:21
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-12-06 o 20:58, Piotr Gałka pisze:

    > Multimetrów nie kupowałem od kilkunastu lat (a może i 20-u). Rok temu
    > zastąpiłem stary mostek tym:
    > https://ndn.com.pl/mostki-rlc/2265-703-appa.html
    > i już mi się kilka razy bardzo przydał.

    Czy na płytce dołączonej do tego miernika jest coś użytecznego? Mojej
    płytki nie da się przeczytać, próbowałem chyba na dziesięciu komputerach
    i "kamieni kupa".

    P.P.

  • 83. Data: 2016-12-20 19:11:27
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-12-16 o 20:04, Paweł Pawłowicz pisze:

    W1HA9bYuQOCfcO6crUSXlvwL?hl=pl

    > "404. Wystąpił błąd.
    > Nie można znaleźć żądanego adresu URL na tym serwerze. To wszystko, co
    > wiemy."
    >
    > Fajny link ;-)

    Temu linkowi nic nie brakuje. Ale nieważne bo tam nie ma nic
    ekstremalnie ciekawego.

    A miernik jest genialny. Zastanawia mnie tylko czemu pokazuje

    4,70003
    4,7000
    4,700
    4,69
    4,6

    Co za beznadziejna niedokładność.

    Lepsze od dobrego miernika są tylko dwa dobre mierniki.

  • 84. Data: 2016-12-20 20:50:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 19:11, ww wrote:
    > Temu linkowi nic nie brakuje.

    Uprawnień mu prawdopodobnie brakuje.

  • 85. Data: 2016-12-21 12:30:21
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 20 grudnia 2016 19:11:27 UTC+1 użytkownik ww napisał:
    > 4,70003
    > 4,7000
    > 4,700
    > 4,69
    > 4,6
    >
    > Co za beznadziejna niedokładność.
    Wiesz jak działa typowy przetwornik A/C w mierniku? Takiego o
    błędzie kwantowania mniejszym niż 1 zliczenie to jeszcze
    nie wynaleźli;)

    Nawet HP 3458A tak nie umie.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 86. Data: 2016-12-21 16:08:46
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 20.12.2016 o 19:11, ww pisze:

> [...]
    > ekstremalnie ciekawego.
    >
    > A miernik jest genialny. Zastanawia mnie tylko czemu pokazuje

    Wyjaśnij co ci nie pasuje z tą dokładnością.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 87. Data: 2016-12-23 12:03:16
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-12-21 o 16:08, Mario pisze:

    > Wyjaśnij co ci nie pasuje z tą dokładnością.

    Absolutnie nic. Myślę już czy kupić drugiego brymena czy
    może dla odmiany sanwe.

  • 88. Data: 2016-12-23 17:09:29
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 23.12.2016 o 12:03, ww pisze:
> [...]
    >>> 4,7000
    >>> 4,700
    >>> 4,69

    > Absolutnie nic. Myślę już czy kupić drugiego brymena czy
    > może dla odmiany sanwe.

    A po co ci dwa dobrej jakości multimetry?

    --
    pozdrawiam
    MD