  • 11. Data: 2020-01-07 20:00:11
    Temat: Re: multipla do kupna
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 7.01.2020 o 19:30, nadir pisze:

    > Ten jeszcze bardziej przyciąga oko i jeszcze więcej informacji można zmieścić.
    > http://ujeb.se/KXMFE

    Rozmawiamy o samochodach osobowych a nie dostawczakach.
    Ten w swoim rodzaju bije Multiplę na głowę - na dodatek
    dobre, bo polskie. I za pół ceny:

    https://www.otomoto.pl/oferta/tarpan-honker-silnik-i
    veco-zlombol-ID6CJuka.html#d298917bde

  • 12. Data: 2020-01-07 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > To może ja swoją Mazdę wystawię na szczytny cel, z 2007 roku jest,
    > pierwszy właściciel, a nikt jej nie chce nawet za 12 koła. Do 15 to
    > jeszcze blachę się zrobi, rozrząd i tarcze wymieni. :P

    Dawaj!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"