  • 91. Data: 2014-12-01 17:52:12
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:
    dyskusyjnych:m5i2hq$ehn$...@d...me...

    > I niby w jakim stopniu jest skorelowany?

    Pytasz drugi raz o to samo.

    Albo nie rozumiesz jak się liczy średnią albo nie rozumiesz co to znaczy
    korelacja, albo jedno i drugie :-))

  • 92. Data: 2014-12-01 17:52:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > Kłopot w tym, ze twoja teoria wymaga jeszcze wymyślenia powodu tegoż
    > uprzedzenia, a podejście bez kreowania dodatkowych bytów (tu:
    > uprzedzenie), wymaga jedynie akceptacji czyjejś obserwacji.

    Czyj to kłopot, Twoim zdaniem?

    Wystaczy że usłyszał (anty)reklamę iPhone-gejfon i gdyby byl homofobem to
    moglo by być powodem uprzedzenia.

  • 93. Data: 2014-12-01 19:07:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Czyj to kłopot, Twoim zdaniem?

    Tego, który zarzuca uprzedzenie, a Twoim zdaniem czyj?

    >Wystaczy że usłyszał (anty)reklamę iPhone-gejfon i gdyby byl homofobem to
    >moglo by być powodem uprzedzenia.

    O, i co się głupkowato pytasz "czyj kłopot", skoro od razu zmyślasz powód? W
    myśl, jednakże takich "powodów" ty usłyszałeś reklamę amajzingu i
    uwierzyłeś. W dodatku na amajzing wydaje się kupę kasy i robi badania
    skuteczności, więc jednak jesteś w znacznie gorszej pozycji co do
    jeleniowatości.

  • 94. Data: 2014-12-01 19:10:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Pytasz drugi raz o to samo.

    Ale innymi słowami, jako że najwyraźniej nie potrafisz odpowiedzieć z
    sensem.

    >Albo nie rozumiesz jak się liczy średnią albo nie rozumiesz co to znaczy
    >korelacja, albo jedno i drugie :-))

    Taa, robieniem z siebie głupka, co najwyżej zrobisz z siebie głupka.

  • 95. Data: 2014-12-01 19:15:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

> [...]
    > skuteczności, więc jednak jesteś w znacznie gorszej pozycji co do jeleniowatości.

    Ja swoją opinię na temat produktów Apple opieram na swoim własnym
    doświadczeniu z długiego (wieloletniego i codziennego) użytkowania tych
    urządzeń, a więc nie jest to ani reklama, ani uprzedzenia tylko informacje
    empiryczne.

  • 96. Data: 2014-12-01 19:22:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > Ale innymi słowami, jako że najwyraźniej nie potrafisz odpowiedzieć z sensem.

    > Taa, robieniem z siebie głupka, co najwyżej zrobisz z siebie głupka.

    Ty nie musisz ROBIĆ z siebie głupka skoro pytasz mnie jaka jest zależność
    między wartością średniej matematycznej liczb a jedną z tych liczb z
    których się tą średnią oblicza... Pomyśl trochę zanim zadasz kolejne
    pytanie o to samo.

    Czyż to nie jest oczywiste, że Twoje zarobki (jako zarobki jednego
    grupowicza) mają bezpośredni wływ na obliczoną średnią arytmetyczną
    zarobków wszystkich grupowiczów?

    Nie kompromituj się już więcej, proszę.

  • 97. Data: 2014-12-01 19:39:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

> [...]
    >urządzeń, a więc nie jest to ani reklama, ani uprzedzenia tylko informacje

    Gdyby tak było nie musiałbyś nam tu tyle w międzyczasie nakłamać, ani co
    rusz rżnąc głupa.

  • 98. Data: 2014-12-01 19:47:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > Gdyby tak było nie musiałbyś nam tu tyle w międzyczasie nakłamać, ani co rusz rżnąc
    głupa.

    Teraz to już Ty zaczynasz tworzyć byty i wymyślać niestworzone powody - nic
    nigdy nie nakłamałem tutaj.

    Głupa to Ty rżniesz obok pytając jaka jest kolelacja Twoich zarobków i
    średniej zarobków obliczonej z zarobków wszystkich grupowiczów...

  • 99. Data: 2014-12-01 19:50:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

> [...]
    >między wartością średniej matematycznej liczb a jedną z tych liczb z
    >których się tą średnią oblicza... Pomyśl trochę zanim zadasz kolejne

    O, i znów kłamstwo.

    >Czyż to nie jest oczywiste, że Twoje zarobki (jako zarobki jednego
    >grupowicza) mają bezpośredni wływ na obliczoną średnią arytmetyczną
    >zarobków wszystkich grupowiczów?

    Jako mentalny tumanista nie wiesz zapewne, że z jednej liczby nie da się
    wywieść wartości średniej z kilkudziesięciu pozostałych, jeśli owe pozostałe
    nie są zbliżone do tej pierwszej. Innymi słowy robi ci się masło maślane.

    Ale nie myśl już o tym, bo się zgrzejesz.

  • 100. Data: 2014-12-01 19:54:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Teraz to już Ty zaczynasz tworzyć byty i wymyślać niestworzone powody - nic
    >nigdy nie nakłamałem tutaj.

    Ty tylko mijasz się z prawda.

    >Głupa to Ty rżniesz obok pytając jaka jest kolelacja Twoich zarobków i
    >średniej zarobków obliczonej z zarobków wszystkich grupowiczów...

    Jasne, że rżnę głupa bo zakładam, iż potrafisz pojąc ścisłe znaczenie słowa
    "korelacja", jako tumanista masz jakąś swoja urojoną definicję i po prostu
    idziesz w zaparte.