  • 111. Data: 2014-12-01 21:25:02
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:m5fmdr$gpi$...@d...me...
    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
> [...]
    racownicy-Tesco,wid,15295224,wiadomosc.html?ticaid=1
    13e56

    >Słuchaj, mówimy o specjaliście pracującym w Desktop Publishing za
    >2k5zł.
    >OK? Przecież to jest chore...

    Uwazaj Pszemolu - netto/brutto. Brutto 1950, na reke 1326, na
    mieszkanie 1000 i na iphone nie starcza..

    >W jego kategorii, ludzi z wyższym wykształceniem, specjalistów
    >pracujących *kreatywnie* obsługujących skomplikowane systemy
    >graphic design w ogóle nie powinna interesować praca z płacą poniżej
    >7-8 tysięcy złotych. Niezależnie od miasta zamieszkania.
    >Ludzie! Opamiętajcie się.

    A szef sie smieje i mowi ze moze cie nie interesowac - jak sie nie
    podoba, to idz do tesco pracowac za 2000 :-)

    Nie wiem, nie znam branzy, moze i zapotrzebowanie na dobrych
    specjalistow DTP jest, moze dobry specjalista tworzy piekne projekty,
    za ktore wdzieczni klienci placa po 10k.

    >Mało tego, to jest nieprawda że garstka ludzi zarabia miliony a
    >reszta
    >klepie po 2...2.5tysięcy. To są jakieś brednie które Wam szef wciska
    >aby Was wykorzystywać w firmie jak niewolników chyba.

    No wiesz, srednia krajowa tez sie z czegos bierze.
    Jesli szef zarabia 10k, to trzem pracownikom moze placic gora 2k,
    pieciu moze juz 2800, dziesieciu 3400, a setce ... to musi zatrudnic
    paru zastepcow :-)

    >http://www.strefabiznesu.nowiny24.pl/artykul/raport
    -jakie-zawody-wybrac-aby-zarabiac-powyzej-8-tys-zl-8
    3007.html
    >"W przypadku specjalistów i menedżerów rozpiętość wynagrodzeń jest
    >bardzo duża. Ponad połowa specjalistów i menedżerów w Polsce zarabia
    >powyżej 8 tys. zł brutto miesięcznie. Nie muszą się też trudzić w
    >poszukiwaniu pracy. Takie wnioski wynikają z badania przeprowadzonego
    >przez Antal International a opracowanego na podstawie procesów
    >rekrutacyjnych zrealizowanych pomiędzy lipcem a grudniem 2011 roku w
    >Polsce."

    Cytuje sie latwo. Trudniej zostac managerem nie bedac wczesniej
    managerem :-)

    J.

  • 112. Data: 2014-12-01 21:44:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
> [...]
    >aby mi pomógł przywieźć łóżko (materac) ze sklepu i też miał
    >silnie wyrobioną opinię na temat mojej decyzji: że za drogi materac
    >wybrałem, że kupiłem w sklepie daleko od domu, że on by znalazł
    >taki sam taniej, bliżej domu, że w ogóle po co mi taki drogi/dobry
    >itp.
    >Są ludzie którym wydaje się, że wiedzą wszystko mimo że naprawdę
    >nie wiedzą nic, nie wiedząc nic o sytuacji człowieka chętnie
    >człowieka
    >oceniają i wartościują jego decyzje i jak widać Ty do tych ludzi

    Pszemolu, ciebie sie zawsze milo czyta ... po ch* prosiles kolege o
    pomoc ?
    Co to, w tym amerykanskim tesco tak malo placa, ze nie stac Cie
    zamowic transportu do domu za $50, bo wiecej chyba to nie kosztuje ?

    :-)

    >Oczywiście! Naprawdę tak uważam. I interface z użytkownikiem jest
    >jedną
    >z tych ważnych kryteriów które się porównuje przy wyborze urządzenia.
    >Równie ważną co szybkość łapania fixa z GPSa czy też jakość robionych
    >fotek.
    >Zwłaszcza że interfejsu GUI używasz zawsze, codziennie, przy każdej
    >swojej
    >interakcji z telefonem, a fixa potrzebujesz złapać wtedy gdy
    >uruchamiasz mapy, nawigacje, czyli dużo rzadziej...

    W moim przypadku ... moze nawet czesciej

    >Może to być dla Ciebie małoważna funkcja
    >jesli mało podróżujesz albo żyjesz w małym mieście i poruszasz się w
    >promieniu 5km w każdą stronę i znasz wszystkie ulice na pamięć, bez
    >żadnych map.

    Ale pamiec nie mowi, gdzie dzis stoja z fotoradarem, a yanosik tak :-)

    Aczkolwiek ... ciekawe czy strata na przepisowej jezdzie jest wieksza
    niz na startowaniu yanosika :-)

    >Nikt tu nie mówił o milionerach!
    >Ja mówiłem o inżynierach z wyższym wykształceniem po AGH i
    >Polibudzie.
    >Żadna rewelacja, żadne Warszawy czy takie tam. Zarobki mają DUŻO
    >powyżej średniej krajowej. Kilkukrotnie większe od średniej krajowej.

    Wszyscy ? Bo ja ostatnio bylem na jakis targach pracy, przychodzi
    mlodziez, kogo panstwo szukaja, programistow, no tak, wszyscy szukaja
    tylko programistow, a co ma zrobic zwykly inzynier ?

    J.

  • 113. Data: 2014-12-01 22:03:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    >Ale mamy za dużo wolnego czasu jak na bardzo dobrze zarabiających :P

    Ale to wlasnie dzieki inteligencji :-)

    J.

  • 114. Data: 2014-12-01 22:40:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    a.pl...

    >Ale to wlasnie dzieki inteligencji :-)

    Nie no kurde inteligencje już wykorzystałeś do wyższych zarobków (znaczy
    możliwość wykonywania bardziej unikalnych zawodów), dwa razy tego samego
    argumentu nie wolno, nie oszukuj. Albo oszukuj bardziej inteligentnie.

  • 115. Data: 2014-12-02 00:17:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
> [...]
    > możliwość wykonywania bardziej unikalnych zawodów), dwa razy tego
    > samego argumentu nie wolno, nie oszukuj. Albo oszukuj bardziej

    Niektórym z nas najwyraźniej inteligencji starcza na jedno i na drugie...
    :-P

  • 116. Data: 2014-12-02 00:18:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ty tylko mijasz się z prawda.

    > Jasne, że rżnę głupa bo zakładam, iż potrafisz pojąc ścisłe znaczenie
    > słowa "korelacja", jako tumanista masz jakąś swoja urojoną definicję i po
    > prostu idziesz w zaparte.

    Ale się wijesz.

  • 117. Data: 2014-12-02 00:21:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m5iief$jv3$1@dont-email.me...

    > jak moesz mieć wiarygodną opinię uzywając przestarzałego o 2 genereracje
    > sprzętu? W końcu sam twierdzisz, że nie mogę mieć swojej opinii skoro
    > nie posiadam ajfona

    Fakt i na przykład na temat iPhone6 nie wygłaszam własnych opinii.
    Posiadając nawet starsze urządzenia wiem więcej o tym ekosystemie
    niż ktoś kto zna to tylko z opowiadań i lizał cukierek przez papierek.

  • 118. Data: 2014-12-02 00:22:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m5iic9$jlj$1@dont-email.me...

    > jak moje ewentualne uprzedzenie wpływa na decyzje zakupowe
    > znanych mi bliżej lub dalej ludzi?

    Ono nie wpływa na ich decyzje tylko na Twoją ocenę ich decyzji.

  • 119. Data: 2014-12-02 00:23:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A Ty nadal się posługujesz własna tumanistyczną definicja korelacji.

    Przedstaw nam tą swoją, do której ta interpretacja nie pasuje :-)

  • 120. Data: 2014-12-02 00:25:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > w sieci są dane uzyskane od internautów, sprawdź je sobie.

    Nie interesują mnie dane uzyskane od przypadkowych internautów
    bo nie mówimy o zarobkach u internautów ogólnie. Postuluję
    średnią zarobków wśród grupowiczów piszących na tą konkretną grupę.

    Dziwne że jeszcze tego nie zauważyłeś..