  • 41. Data: 2020-04-07 14:04:02
    Temat: Re: na myjnie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello K,

    Tuesday, April 7, 2020, 10:41:22 AM, you wrote:

    > To jest usenet,

    I co z tego?

    > a ja nie mam domyslnie wlaczonej polskiej klawiatury.

    Wystarczy, że będziesz włączał pisząc po polsku.

    > Zreszta jak mieszkalem w PL to tez nigdy nie uzywalem polskich znakow.

    I to ma być powód do chwały?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2020-04-07 16:09:26
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/04/2020 13:04, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > I co z tego?

    I to z tego, ze przymusu nie ma.

    > Wystarczy, że będziesz włączał pisząc po polsku.

    Jak bede mial chec i mozliwosci to zdecydowanie zastosuje sie do Twoich rad.

    > I to ma być powód do chwały?

    Tak, ja jestem dumny.

  • 43. Data: 2020-04-07 21:30:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu K pisze tak:

    > do UK, czy ja wiem czy mniej? W UK przez prawie 6 lat tylko raz
    > bylem w urzedzie, byl to Job Center Plus zeby mi nadali numer
    > ubezpieczenia.

    W UK nie chodzi się do urzędów. W UK urząd przychodzi do ciebie ;D

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 44. Data: 2020-04-08 07:42:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.jaki.plak.do15zl PiteR pisze tak:

    > A gdzie te lewusy były jak pijaki rozjeżdzały ludzi na pasach?

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce
    -policja-i-sanepid-karza-za-lamanie-ograniczen/r400v
    q5

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 45. Data: 2020-04-09 06:26:13
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ej-w-olsztynie

    > Olsztyn to stan umysłu ;)

    Można umyć samochod, kodeks drogowy nakazuje aby samochod byl czysty.
    Wczorajsza odpowiedz rzecznika Mariusza Ciarki:

    "Czy taksówkarz może umyć samochód na myjni bezdotykowej? Samochód jest
    narzędziem pracy. Martinez

    Mariusz Ciarka: Rozporządzenie Rady Ministrów dużo łagodniej traktuje
    sytuacje związane z wykonywaniem czynności zawodowej, gdzie te obostrzenia
    nie są już tak ostre. Jeśli to jest narzędzie pana pracy i dodamy do tego
    przepisy o ruchu drogowym, które nakazują, aby samochód był sprawny
    technicznie i miał między innymi szybę, która zapewnia widoczność czy czyste
    tablice rejestracyjne, to pan musi utrzymać go w czystości, by chociażby ta
    przejrzystość szyby nie sprawiała mu utrudnień na drodze.

    Trzeba jednak pamiętać, by nie było kolejek do myjni. Była taka sytuacja, że
    czterech panów spotkało się na myjni i zostali ukarani za to, że zrobili
    sobie zebranie. Trzeba zachować także wszystkie środki ostrożności, na myjni
    trzeba uważać szczególnie na zraszacz. Wirus rozprzestrzenia się drogą
    kropelkową i nasze wydzieliny przelatują przez ten zraszacz nie o metr,
    półtora, ale nawet o kilkanaście metrów, gdzie mogą zarazić inne osoby.

    Nie będzie kolejek przed myjnią - wtedy policjanci nie będą zwracać uwagi.
    Jeśli będzie to myjnia bezdotykowa czy mechaniczna i nie będzie miał pan
    kontaktu z innymi osobami, to ja nie widziałbym nic w tym złego.
    Mariusz Ciarka: Chciałbym zwrócić uwagę na tytuły w niektórych mediach,
    które wprowadzają w błąd czytelników. Nie znam ani jednej sytuacji, żeby
    ktoś dostał mandat za bieganie, za spacer czy za umycie samochodu, czy
    wymianę opon. To są zbyt duże skróty myślowe tworzone przez autorów, które
    wprowadzają niepotrzebny chaos i zamieszanie. Policjant nie każe za to, że
    ktoś biega, wyszedł na spacer czy myje samochód. Nie ma nawet takiej
    podstawy prawnej. "

    https://tvn24.pl/polska/koronawirus-raport-inspektor
    -mariusz-ciarka-odpowiada-na-wasze-pytania-program-z
    -8-kwietnia-4549068

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 46. Data: 2020-04-09 16:41:25
    Od: andal <a...@a...org>

    On Thu, 09 Apr 2020 06:26:13 +0200, P_P wrote:

    > Można umyć samochod, kodeks drogowy nakazuje aby samochod byl czysty.
    > Wczorajsza odpowiedz rzecznika Mariusza Ciarki:

    powaznie ? mnie obowiazuje tylko czytelnosc tablicy rejestracyjnej

  • 47. Data: 2020-04-10 02:45:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.jaki.za.10k PiteR pisze tak:

    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce
    -policja-i-sane
    > pid-karza-za-lamanie-ograniczen/r400vq5

    no i chyba się już nie dowiem jak to się stało, że żąd tak się
    pierdolił jak matka z łobuzem z piratami frogowymi a raptem dziarską
    ręka rozdaje mandaty za byle gówno ocierając sie o parodię ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel