  • 11. Data: 2020-02-01 22:05:04
    Temat: Re: na wesoło!
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 01.02.2020 21:36, J.F. wrote:

    > I to tylko w domyslnej konfiguracji - kto to wymyslil, zeby sie jakis
    > autorun sam startowal ...

    Dla osób z (reguły starszych), którzy mieli opory przed komputerami to
    było genialne. Klawiatury nie dotknie, ale płytkę sobie znajdzie, włoży
    i mu gra.
    Ale w tym przypadku żeby jednego zadowolić trzeba było zirytować
    dziesięciu. O skutkach ubocznych w postaci wirusów nie wspominając.

    --
    Mirek

  • 12. Data: 2020-02-01 22:05:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Pewnie to
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Sony_BMG_copy_protecti
    on_rootkit_scandal

    A nie, skandal to ja dobrze pamiętam. Szczegóły techniczne już mniej,
    bo one nie są aż tak istotne. Najważniejszy jest aspekt psychologiczny:
    z jaką łatwością ludzie robią z siebie idiotów.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2020-02-01 22:14:52
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 01.02.2020 o 18:05, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
> [...]
    r-tantal-6r8k-2-szt-CID99-IDCssoC.html

    IDCZlxd.html

    > Oczywiście, że nie...

    Chyba jednak tak...

    P.S. Nie wiem co te trzy kropki znaczą, ale też dałem.

    --
    Kaczin