  • 1. Data: 2009-04-07 07:48:40
    Temat: naped w del xps m1330
    Od: kaisa <c...@g...com>

    Witam szanownych grupowiczów,

    Rzadko nagrywam plytki na moim komputerze, ale akurat dzisiaj mam taka
    potrzebe - i pech! Wkladam plyte dvd do napedu (MATSHITA DVD+-RW
    UJ-857G) a ten jej nie widzi. Po wlozeniu plytki cd wszystko jest ok,
    tyle ze moj plik ma 1,3 gb...wiem, moge sobie podzielic rarem czy
    czyms innym, ale wolalabym naprawic problem niz szukac innych
    rozwiazan.
    Czy powinnam sciagac jakies sterowniki? Czy cos przeinstalowac...sama
    juz nie wiem...
    Aha mam xp, i do nagrywania chcialam uzywac windowsow.

    pozdrwiam liczac na pomoc!
    kasia