  • 1. Data: 2009-04-06 20:13:20
    Temat: S-ata, PCMCIA i 11MB/s
    Od: kk <d...@t...pl>

    Karta PCMCIA S-ATA 32bit a transfery maks 11MB/s z allegro za ok. 40zł
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/749b1430c17a1ad8
    .html

    Ta sama kieszeń zewnętrzna, ten sam dysk ale podłączony przez USB 2.0
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1177ac7e075b4b76
    .html

    O co chodzi?

    Testowałem karty Express card, ale były problemy z instalacją - czy są
    zazwyczaj problemy z kompatybilnością lapa z poszczególnymi kartami
    expresscard?,
    pcmcia też mnie nie zadowala, czy też trzeba sprzęt dobierać?

    może ktoś poleci konkretny model karty która osiąga dobre transfery?

    --
    www.karolkepka.com
    Fotografia ślubna