  • 1. Data: 2010-01-29 14:31:44
    Temat: naprawa DVD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Macie jakies wskazowki diagnostyczne do DVD ?

    Odtwarzacz "marki" Korr, badziewie wielkie rozdawane w jakim
    konkursie.
    Wsadzilem do tego plyte, zadzialal, ale bez pilota niewiele da sie
    zrobic, a pilota nie bylo.
    Wylaczylem i stal sobie.

    Teraz zorganizowalem pilota .. a on nie czyta plyt DVD. z CD sobie
    radzi.

    czerwony laser swieci, glowica skacze, w koncu przechodzi chyba na
    podczerwien, i po chwili wypisuje "zla plyta".

    Czyscic czy wyrzucac ?

    A swoja droga ... wewnetrzny naped uproszczony do granic,
    prawdopodobnie cala mozliwa elektronika przeniesiona do jednego
    duzego chipa, ktory robi prawie wszystko.

    J.

  • 2. Data: 2010-01-30 16:12:11
    Temat: Re: naprawa DVD
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba J.F. napisała na pl.misc.elektronika:

    > Odtwarzacz "marki" Korr, badziewie wielkie rozdawane w jakim
    > konkursie.

    Jaki model? Ja mam 9907

    > Czyscic czy wyrzucac ?

    Mój ma już z 5 lat i niby był kiedyś czyszczony, ale w sumie nie wiem po
    co ;] Świetny odtwarzacz, tylko trzeba wiedzieć co czyta.

    Kup Verbatimy z Tajwanu, jak dalej nie pójdzie to do piachu.

    Tutaj więcej info: http://korr.ovh.org/
    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2010-02-01 08:58:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w
    wiadomości news:hk1ln4$157s$1@news2.ipartners.pl...
    > Jaki model? Ja mam 9907

    2218

    > Tutaj więcej info: http://korr.ovh.org/

    Widze ze problem czesty .. tylko odpowiedzi brak :-)

    J.